m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

piiip, decizia despre Pavel Turcu


scriu asta şi înjur în sinea mea
cum a zis
Rita: artistii s-au cacat in sufletul poporului. asta e senzatia mea, cel putin.


am impresia că opinia oamenilor în ţara asta continuă să nu însemne nimic
ţarul a zis, ţarul a decis!
Pavel Turcu care are cele mai mult vizualizări pe youtube, despre care deja se scrie in Kazahstan şi UK nu a fost "viditili" suficient de bun pentru juriu, insuficient de profesionalist...

cacao!!!

pe scurt nu sunt deacord, consider că gaşca de muzicieni glamuroşi se protejeză între ei fără măcar să ofere şansa favoriltului a multă lume să participe, Eurovision-ul e comercial la urma urmei, iar Pavel este unicul "concursant" a cărui ring-ton teja se vinde

apropo
Sandu Coica:doar o observatie - ultima data cand la noi "s-a ales" ceva ce nu a convenit poporului au fost devastate 2 cladiri;)


nu mai văd eu cum intră ţara asta in UE...
sursa imagine

6 comentarii:

  1. Fiti seriosi...
    e ok ca s-a trezit mare vilva.. dar poate ajunge sa ne facem de ris in toata Europa?
    "s-au cacat in sufletul poporului." - sorry de ofensa, dar parca a spus-o Voronin :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e o ofensă şi nu îmi pare de parcă a zis-o Voronin, a spus-o o domnişoară ;)
    iar de a ne face de râs
    ştii noi ne facem de râs prin complexelel noastre, prin frică şi cumătrizm şi nicicum printr-o persoană care îndrăzneşte să viseze

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo juriului că a oprit prostia omenească

    RăspundețiȘtergere
  4. iar tu te temi să arăţi faţa
    poate eşti nelli ciobanu?

    RăspundețiȘtergere
  5. )))rog juriu sal skoata.. mie mi se face rushine pentru moldova... :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo juriului că a oprit prostia omenească

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu