m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 26 ianuarie 2010

politică-şap şi?


MAE şi-a ales un nou preşedinte
AMN a dat afară omul ales în MAE preşedinte
MU s-a creat, acolo fug toţi care nu au reuşit să fugă până amu din PCRM
AIE se găteşte de alegeri
Chirtoacă se tusuie cu Băsescu
Voronin este chemat la procuratură

toţi îs plini de spumă

da mie mi-i până în p¤¤ă

eu şi la alegerile precedente am votat mai mult contra decât pro
şi deşi am votat de 2 ori cu acelaşi partid, mai degrabă votam cu un om-doi decât cu o formaţiune politică, o echipă, o direcţie
eu niş azi nu văd pe cineva care m-ar reprezenta în parliamentul nostru

scurt
mă duc eu să lucrez că de asta depinde bunăstarea mea şi nu de cios-ul despre politică şi jalobe
schimbarea(bl¤adi)începe cu mine da nu cu politicienii

sursa imagine indecentă

over and out

10 comentarii:

  1. adevar graieshti. numa vez - daka nu fashi tu politika ti fashi politika pi tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "toti is plini de spuma
    da mie mi-i un pula...."

    fain motto al politii moldovenesti!

    RăspundețiȘtergere
  3. dap !
    poate oi face-o cândva da amu prefer sa fac ceea în ce mă descurc mai bine: să învăţ din practică

    RăspundețiȘtergere
  4. Cind ai sa ajungi sa ai bizness pus pe roate, ap ai sa fii nevoit sa faci politica, ca de alta cum o zis Artur mai sus.

    Dar bravo ca faci asa, si eu cind le zic unora ca mi-i lehamite sa urmaresc atita stirile, si inca si celea live - ca e numa pierdere de timp, ap ei se uita chioris la mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. deam suntem 2 în 2 e mai uşor!

    P.S. mulţumesc că mi-ai deschis ochii vis-a-vis de ce voi face când oi ave biznes cap mă temem că după asta se termină viaţa:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai ca nu ma mai simt si eu deam cioara alba cu atitea "activisti" si jurnalisti in jur, ca eu nici nu le prea ziceam ca am asa parere despre politica, desi inca vre-un an in urma am scris pe blog ca politica-i o telenovela, dar acum ca suntem in 2 - creste puterea si indrazneala si la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sio
    faşim club şi pagină pe facebuci
    şî vopşă!

    RăspundețiȘtergere
  8. dap !
    poate oi face-o cândva da amu prefer sa fac ceea în ce mă descurc mai bine: să învăţ din practică

    RăspundețiȘtergere
  9. Cind ai sa ajungi sa ai bizness pus pe roate, ap ai sa fii nevoit sa faci politica, ca de alta cum o zis Artur mai sus.

    Dar bravo ca faci asa, si eu cind le zic unora ca mi-i lehamite sa urmaresc atita stirile, si inca si celea live - ca e numa pierdere de timp, ap ei se uita chioris la mine.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu