m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 22 ianuarie 2010

talente, în blocul de alături

când îi aud pe ai noştri că nu avem talente în ţară... îmi vine să gem
avem talente
şi cultură
şi tot

spre exemplu un video făcut de Ana, nu în studio, nu cu profesionişti, da la mine pe pat stând la laptop cât eu făceam ceva prin casă (e petnru un poriect despre care am pomeni, mâine marea şi frumoasa închidere)


sau Anatol, lucreză într-un birou cu mine, a scris o miniproză, gustoasă spun eu

iac aşa

sau băiatul care ştie să viseze şi el

istoria Pavel Turcu aşa şi nu ne-a învăţat nimic, sau învăţat?

P.S. CNTM a lansat noul site, ura tovărşi! sau... nu e la modă de zis aşa?

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu