m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 6 ianuarie 2010

unde să merg?


după 2 pamflete(pe unde înjurate pe unde primite) am decis să scriu ceva serios-că altfel cum aşa viitorul preşedinte a ţării şi numai de glume se ţine?

recent un prieten care nu a fost mai demul în Moldova m-a întrebat unde ar putea să iasă seara cu o domnişoară
ăăăăăăăă
să fiu sincer am cam intrat în impas cu răspunsul
pe de o parte avem o mulţime de locale
dar, cât de decente? şi unde mai pui că jumate din ele trebuie să le cauţi pe străzi şi ulicioare semi-ascunse, semi-întunicoase şi pline de gheaţă sua bâltoci în perioada rece a anului

îmi aduc aminte de Bruxel(care ar putea fi o icoană pentru alte oraşe în privinţa localurilor) sau Belgrad sau Bucureşti unde sunt străzi întregi, pline-pline de restaurante şi localuri: care mai de care cu omuleţi care seara încearcă să te ademenească cu happy hour ţi alte ofertuţe plăcute (mă rog mai puţin în Bucureşti, dar totuşi)

la noi pe lângă servicii de caca în mai mult de jumate de "restaurante", mai dai şi peste produse dubioase, am fost(într-un business lunch) la un restaurant care are aere de prestigios şi mi-a fost servit borş-apă şi orez semifiert+carne nu cum îmi doream
poate această iniţiativă va schimba ceva, deşi nu cred, ar trebui să iasă o gloată de 10000 de tineri să arunce cu pietre în localurile care nu îşi respectă clienţii că să schimbăm ceva, în ţara asta aşa se face treabă

P.S. am compus un dans pentru piesa lui Pavel Turcu, cine se bagă sa îl învăţăm? cerinţe coreografice:minime

19 comentarii:

  1. Pai la noi de obicei se iese in café-uri, se maninca tot pe acolo, la noi in general,café urile sunt restaurante :)

    Pe cind in Occident in café-uri se bea si in restaurante se maninca...ah...si apropo, acolo restaurantele bune au preturi tare accesibile, pe la noi scump si cu bataie de joc

    RăspundețiȘtergere
  2. in Bruxel(daca tot am mentionat de el) pe 20 de euro poti sa manaci ca iti ajunge pe o zi intreaga unde mai pui ca is de tot tipul: asiatice, europene, fusion..ehhh
    apropo: in cafeuri nu se mananca!

    RăspundețiȘtergere
  3. stii..eu am citeva localuri ascunse, chiar incentru unde merg cuu cine vreau eu, fie sa maninc (nu se fumeaza) fie sa beau...sunt nu neg, dar accept si provocarea ta ca dupa hotare im pare mlt mai ieftin si accesibil tot, decit la noi..din pacate..

    RăspundețiȘtergere
  4. Pan i Pit?
    Delice D'ange?
    care inca?
    le stiu si eu daaar, unde sunt restaurantele?

    RăspundețiȘtergere
  5. mai merg si pe la loft, velvet, gazeta..daaaar..resturante..hmm ai nostri cam le incurca destinatia, chiar exemplu Pani Pit se mmaninca se bea, dar in licenta lor scrie cafe..eu de obicei imi place sa merg in restauratul ala chinezsc de pe dacia 10, mai sunt si altele...insa nu se simte atmosfera asta de divizare intre restaurant si cafe...vb in genere.

    RăspundețiȘtergere
  6. exact de asta cam ziceam si eu
    ce e Nistru?-cafe
    Pani Pit?-cafe
    Delice?-cafe
    pe Dacia 10 inca nu am ajuns, got to try it!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tema localelor din Chisinau deja devine banala.

    Sunt o sumedenie de locale in Chisinau la care poti sa mergi si sa te simti bine, la care sa fii deservit la cel mai inalt nivel, fapt care te va determine sa mai revii in localul dat.

    Chisinau e un oras axat de sectorul serviciilor, domeniu in care am excelat.

    Sunt de accord ca trebuie o schimbare asa cum suntem o societate in care 1/4 din populatie lucreaza peste hotarele tarii fapt care si determina cresterea economica a tarii, asa cum banii care vin in tara sub forma de redevente contribuie la cresterea economica.

    Intrebarea mea suna in felul urmator:
    Cat de sustenabili suntem noi daca vom continua in acest mod?

    Si cat e de relevant e sa ne focusam pe deservirea in anumite locale in calitate de consumator?

    Mi-a placut ca sa luam ca exemplu alte state ca comparatie:
    In cazul dat as vrea sa ma intreb de ce SUA a devenit o tara care atrage oameni din toata lumea pe parcursul ultemelor secole? Care e secretul lor? De ce in Moldova majoritatea tinerilor se vad peste hotare si fac tot posibilul ca sa-si realizeze visul?

    De ce Moldova nu e o tara unde visele devin realitate?

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulian cam mult si cam abatut de la tema
    nu am zis neaparat despre calitatea deservirii(pe asta e specialiazata Aresek al noi) ci despre faptul ca NU AI restaurante normale
    si aporo, cresterea economica bazata pe redevente? si bred mai este si asta? asta e o sustinere artificiala, fix asa poti sa spui intarirea sanatatii in baza de respiratie artificiala, haide ca ai facut si tu economie!

    Iar daca vrei sa vb de secretul SUA atunci e un topic aparte. Marele lor avantaj a fost ca au avut,si au 100 de oameni destepti care cost amai mult decat populatia intregii RM

    RăspundețiȘtergere
  9. citi dintre voi ati fost in bucatariile localurilor in care mergeti? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. nu merci...
    mai bine zi-ne daca la Bier Platz e ok sa maninci?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nicu, acum chiar exagerezi.. eu cred ca sunt destule restaurante bune in Chisinau.
    Altceva e faptul ca sunt putin accesibile.
    Intotdeauna este loc de mai bine, dar cred ca trebuie sa vezi mai multe, ca sa iti faci o parere obiectiva.
    P.S.: Popasul dacilor e superb (parerea mea)

    RăspundețiȘtergere
  12. udne se afla popasul dacilor?
    nu zic ca nu sunt!
    dar zic ca idee nu am unde is ele
    pe cand il alte orase pur si simplu este stradda X plina de restaurante: frumos si comod;)
    Apropo: An Nou Fericit :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Mersi mult! Si tie la fel.
    Se afla la Botanica, pe str.Valea Crucii.

    RăspundețiȘtergere
  14. of Niku, Niku,
    mai bine postai " oameni buni, ajutati-ma sa gasesc un reasraurant bun
    in Chisinau" :D

    .. si nu uita ca Kishingtown are o arhitectura aparte - ceva departe de sweet dreams vazute peste sirma inghimpata

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Olga da unde e Valea Crucii?
    @ Tolica Belgrad tot e departe de sweet dreams, dar s-a putut nna!

    RăspundețiȘtergere
  16. norok.. e strada ceea pe care e gradina zoologica.
    dar daca ceva este point.md unde este harta :D
    succese.

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Olga da unde e Valea Crucii?
    @ Tolica Belgrad tot e departe de sweet dreams, dar s-a putut nna!

    RăspundețiȘtergere
  18. exact de asta cam ziceam si eu
    ce e Nistru?-cafe
    Pani Pit?-cafe
    Delice?-cafe
    pe Dacia 10 inca nu am ajuns, got to try it!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pan i Pit?
    Delice D'ange?
    care inca?
    le stiu si eu daaar, unde sunt restaurantele?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu