m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 26 februarie 2010

3 anifori


salut
eu sunt Nicu şi am 3 ani
am puţină buritcă şi bolfe, dar se pare că tuturor asta le place, iar mie nu prea îmi pasă, eu nu vreau să fi ca modele D&G, eu vreau să fiu ca Gheorghe Hagi, toată lumea numa de el vorbeşte

eu încă nu înţeleg multe:
de ce trebuie să spăl mînuţele înainte de masă sau dinţişorii înainte de somn?(de ce nu invers?)
de ce nu pot să beau 7UP, dar trebuie să beau beaca asta de multivit?
de ce trebuie să mă duc la gradiniţă da nu cu mama la serviciu, eu dor o iubesc mai tare pe mama decât pe tantea educătoare!
de ce oamenii necunoscuţi strigă în transport unul la altul?


încă îmi place maioul meu albastru cu elefanţelul pe el, elefantule pare fericit, şi eu îs mai fericit când îl port, numai că noaptea nu mi se dă voie să dorm cu el
dar nu mă supăr nu, nu, nu,
eu vreau să fie permanet frumos şi primăvară, să îmi dea voie să mănânc multă îngheţată şi să mă joc în nisip

de divorţ, diabet şi de faptul că sora mea va trăi la 20000km de mine încă nu ştiu


ah şi încă eu mă culc la 21.00 şi dorm dulce, păcat că nu am o poză să vă arăt peste 21 de ani, v-ar fi plăcut
pe poze e bine că nu poţi apuca de bolfe,
mie nu îmi place când cineva mă apucă de bolfe!

sursa imagine

4 comentarii:

  1. tare frumos, chiar parca ai postat asta la 3 ani :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu-ti interzice si acum sa porti maioul albastru cu elefanţelul pe el. ;)

    Stiu atitea persoane care prefera pijamale cu diverse animalute pe ele....
    Se pare macar sub ogheal avem dreptul sa mai fim naivi ca in copilarie fara a avea frica ca cineva ne va lua in deridere.
    Si eu zic ca asta e bine.
    Copilul din noi trebuie sa ramina mereu viu si zglobiu in sufletul nostru. Asta ne da speranta in ziua de miine!

    RăspundețiȘtergere
  3. acum prefer să dorm fără nimic dar cu cineva :)

    da maiou cu elefanţel... nu găsesc deiestea
    mai mult cu cranii, dar ele îs triste şi straşnice

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu