m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 16 februarie 2010

AIESEC Moldova te invită la recrutare

azi am fost contactat de un mebru AIESEC cu rugămintea de a scrie ceva despre ei...
flatant ce să zic, mai ales că cândva visam la un flash mob online pentru organizaţie numai că nu s-a realizat
poate acum?
poate peste 3 ani a ajunge ce ziceam atunci?

ce să vă spun.
tot ce ştiu, ce fac în volum de 80% se datorează la ceea ce am învăţat în AIESEC
tot în AIESEC am cunoscut cei mai deosebiţi şi deştepţi oameni pe care îi cunosc

la 20 de ani deja coordonam un proiect de 20000 euro iar la 22 eram preşedintele unei organizaţii naţionale cu locale în Chişinău şi Bălţi cu peste 150 de membri

atunci când cineva îmi zice: da tu ce ai făcut ca în ţara asta să fie mai bine? eu am ce să îi răspund

pe lângă asta am prieteni în 20 de ţări, unii abia aşteaptă să mai trec pe la ei, alţii posibil nu prea voi avea şansa să ajung(doar dacă găsesc o rută ieftină în Noua Zeelandă)

aş putea povesti multe din ce am făcut
dar asta nu se compară cu ce ai putea trăi dacă ai deveni membru

în Bălţi
sau Chişinău

11 comentarii:

  1. eu ash participa la un flashmob :)
    am fost duminica in sediu AIESEC, mult pozitiff
    cred ca multi din cei mai buni tineri se aduna anume in AIESEC.

    PS: bafta cu recrutarea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicu, esti o persoana unica prin faptul ca esti "Nicu Apostu", nu trebuie la fiecare sa le explici ce-ai facut...toti care iti stiu pretul (neestimabil esti:P) sunt alaturi de tine si se mindresc cu persoana ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. blush
    ei hai si om face glume pe seama lui Nicu:P, fiecare trebuie sa demostreze ce este prin fapte, altfel e un pap-lapte

    RăspundețiȘtergere
  4. Super! Ma imi place organizatia si oportunitatile oferite tinerilor prin AIESEC. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. laudă-mă gură că ți-oi da friptură
    despre ce proiecte vorbești, ce scop au acestea la rindul sau

    RăspundețiȘtergere
  6. dragă oleg
    intră pe site
    acolo totul e descris eu nu hrănesc cu linguriţa

    RăspundețiȘtergere
  7. deja ai facut introducere, cumva alta dată am sa intru

    RăspundețiȘtergere
  8. cei de la aisec nici a scrie corect nu shtiu in engleza... oricum mii lene sa completez , poate ma iau asha... idee n-am

    RăspundețiȘtergere
  9. de ce zici că nu pot scrie în engleză??? argumente

    şi nu, nu te iau şi aşa, nu fi arogant

    RăspundețiȘtergere
  10. de ce zici că nu pot scrie în engleză??? argumente

    şi nu, nu te iau şi aşa, nu fi arogant

    RăspundețiȘtergere
  11. dragă oleg
    intră pe site
    acolo totul e descris eu nu hrănesc cu linguriţa

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu