m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 15 februarie 2010

calitate vs. cantitate


de mic am înţeles că prefer calitatea cantităţii
mai bine era să am 2-3 prieteni cu care să mă joc la care să merg să ne uităm "Prosto Maria" sau "Tam and Jerry" decât vreo 15 cu care să mă bat pentru că nu avem loc în nisip să facem garaje maşinu'elor

plus că noi ăştia 3 câţi eram, tare bine ne descurcam cu dorinţele unora de a ne lua locurile de garaje, pentru că dacă cineva îl apuca pe unul din noi de guleraşul cu grijă călcat de mamă, ceilalţi deja îl izbea cu cu picioare în fund pe agresor

în activitatea mea de ONG-uri mereu eram focusat mai mult pe procese interne şi pe dezvoltarea capacităţilor

în lumea corporativă am fost vânzător o perioadă scurtă, dar nu am îndrăgit procesul, şi acum chiar titlul pe care îl am pe hârtie în compania micuţă de telecomunicaţii în care muncesc, zice precum aş fi coordonator de training şi calitatea vânzărilor

calitatea asta îmi marchează toată viaţa, din câte v-am zis nu am un cerc foarte larg de prieteni, dar cred mă pot baza pe cei puţini pe care îi am, la 24 de ani nu am fost cu mutle fete, dar toate cu care am fost erau visate de zeci de tineri, iar azi sunt fericit lângă una pe care o elogiez nu doar eu

la fel probabil şi cu blogul stă treaba
în ultimul an numărul de vizitatori a crescut cu X% dar pot zice ferm că ştiu pe nume jumate din cei care îmi vin zilnic pe aici
şi probabil aşa şi prefer să rămână
de asta nu voi pune titluri ţipătoare, sau cu tendinţe la modă or nu voi adăuga prieteni în reţele sociale numai de dragul promovării, precum şi nu voi ataca oamenii apropiaţi mie numai pentru a atrage atenţie

în fine, calitate fiecărui şi dezirabil în cantităţi mari

sursa imagine

3 comentarii:

  1. as putea zice ca pentru mine calitatea depinde de cantitate, e.g.daca am tot ce/mi trebuie calitativ, nu mai vreau ceva mai mult la fel, ci vreau mai bine - dar tot cam din aceeasi materie...
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :) bigger greater better ;)
    da da te recunosc

    RăspundețiȘtergere
  3. :) bigger greater better ;)
    da da te recunosc

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu