m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 3 februarie 2010

dragostea şi tot-tot-tot

sunt filme cărţi, istorioare sau filme care ne marchează
m-am uiatat ieri "The Last Kiss"(trailer-ul vi-l propun spre vizionare la finalul lecturii)

povestea orcum nu va fi despre film, ci despre relaţii
tot mai mult posturi în ultimul timp despre dreagoste, raport bărbat-femeie ş.a.m.d. că eu mi-am zis: de ce să nu fac şi eu un "bla" despre asta?

căsnicia: nu văd veriga sau paranjaua ca fiind acele element care fac ca o persoană să fie un tot întreg cu alta, nu cred în crearea unor bariere artificiale pentru menţinerea cuplului, nici copii nu pot fi acel element care duce la dragoste, toate pot fi catalizatori, dar ceea ce te leagă cu adevărat de persoana pe care o iubeşti este decizia, conştientă şi ireversibilă.

dragoste vs. îndrăgostire: două elemente diferite, prima reese din a doua, dar nicicum nu pot fi confundate, mă pot îndrăgosti zilinic, şi nu ascund că mă îndrăgostesc des, dar dragostea este ceva pentru ce lupţi şi ce nu cedezi cu 1-2-3, dragostea e ceva ce se construişte, îndrăgostirea e o explozie, iaca este-iaca nu-i

valori noi în viaţa mea: este important să ştii să ieţi, există un cerc restrâns de oameni cărora le poţi ierta practic orice, restul nu contează

decizii: dacă nu e al tău înseamnă că va veni, e importat să dai drumul înainte să fie prea greu să o faci

11 comentarii:

  1. referitor la "căsnicia" - te greșești

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce aş crede un anonim?
    şi cum poţi să afirmi că ceva ce eu cred este greşit? eu nu ofer axiome astea sunt asumări, asumările nu pot fi greşite sau false, ele pot fi aplicabile şi neaplicabile

    RăspundețiȘtergere
  3. "decizii: dacă nu e al tău înseamnă că va veni, e importat să dai drumul înainte să fie prea greu să o faci"
    ****
    interesant spus.... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. însă e important să nu uiţi şi de altă afirmaţie:
    "dar dragostea este ceva pentru ce lupţi şi ce nu cedezi cu 1-2-3"
    tot nu plictisitor zis :P

    RăspundețiȘtergere
  5. si daca traiesti intr`o permanenta indragostire si nu ajungi in acel puct in care sa te opresti si sa zici: Da, am atins sublimul, nu mai vad altceva decat fascicula asta de lumina din care ma alimentez si pe care la randul ei o completez ..?

    RăspundețiȘtergere
  6. ok
    atunci primeşti plăcere de la ceea ce ai
    mie îmi este greu să judec, eu am ajuns şi cred orbeşte că toţi ajung, mai devreme sau târziu

    RăspundețiȘtergere
  7. "...dar dragostea este ceva pentru ce lupţi şi ce nu cedezi cu 1-2-3" to4neak, in cazul in care dragostea e sincera si mutuala este premiul cel mare! ;)

    Totusi si exceptia isi are locul...evitarea luptei cu morile de vant. Uneori, e mai recomandabil sa cedezi, decat sa-ti bati capul de zid ;)

    Ce patetic post...mai n-am varsat o lacrima zgarcita. :P

    Teea

    RăspundețiȘtergere
  8. daq sincer placerea nu prea ai de unde`o lua, e mai mult un soi de tortura "gruba gavarea" :D da`n fine, in God we trust and do suppose that he will show us the right path, `bout you thumbs up :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ teea asta şi e dilema pe de o parte, pe de alta atunci când înţelegi că merită să lupţi atunci o faci

    @ Cornelia maybe the time hasn't come yet?

    RăspundețiȘtergere
  10. "...dar dragostea este ceva pentru ce lupţi şi ce nu cedezi cu 1-2-3" to4neak, in cazul in care dragostea e sincera si mutuala este premiul cel mare! ;)

    Totusi si exceptia isi are locul...evitarea luptei cu morile de vant. Uneori, e mai recomandabil sa cedezi, decat sa-ti bati capul de zid ;)

    Ce patetic post...mai n-am varsat o lacrima zgarcita. :P

    Teea

    RăspundețiȘtergere
  11. si daca traiesti intr`o permanenta indragostire si nu ajungi in acel puct in care sa te opresti si sa zici: Da, am atins sublimul, nu mai vad altceva decat fascicula asta de lumina din care ma alimentez si pe care la randul ei o completez ..?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu