m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 1 februarie 2010

e stilat: Coji de Răsărită!



mă scol dimineaţa şi nu mănânc
pentru ce?
dacă există RĂSĂRITA!

mă urc în transport public, aici diferită lume
¤aista grăieşte la telefon
¤aiesta ascultă muzică
¤doi se pupă
¤alţii domr

eu, îmi scot răsărita şi o pap
harpşti, crăp-scuip în palmă-rugum-împlu transportul de miros de ulei, îs fericită
da da
îs fericită

răsărita e hrănitoare, are mult calrii şi e bună, nu te mai saturi de ea
da toţi proştii în jiur nu înţeleg farmecul ei

uo! staţia mea
cojile le arunc pe jos şi cobor, amuia îs satulă

sursa imagine

11 comentarii:

  1. nutz strica shi tu ziua de luni dimineatza... apropo? i-ai spus ceva sau doar te-ai uitat dezaprobator?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce să-i spun: doamnă nu e frumos să mâncaţi răsărită?
    nafic să îmi stric ziua de dimineaţă?

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a dovedit ca daca e cu coaja e mai sanatoasa ca manaci mai putin, asa ca putem pune in balanta avantajele si dezavantajele :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar azi observam o fumeie ce-si stuchea cu sat cojile de rasarita in palma. Privea paretii unei sali de asteptare si scuipa. Cata feminitate, m-an gandit in capul meu. Poi, fumeia s-a plictisit sa tot roada cojile negricioase a fructului uleios, a trecut la turte faramicioase. manca cu pohta de-i chicau farimiturile pe decolteul astupat de blana-i artificiala.

    Iaca, m-a inspirat fumeia. Daca-r sti... :-P

    Teea

    RăspundețiȘtergere
  5. nicu, bun text :)))
    cineva o ajuns pe blogu meu căutând pe google ”a mânca răsărită” și mie chiar mi s-o făcut interesant ”cum așaaa???” și am dat și eu search pe gugl :D ghici care-i primul link din rezultate :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. ştiu ştiu :D
    şi mă mândresc
    oarecum reprezint pe bloguri o subcultură naţională
    subiectiv ce e drept dar totuşi:P

    RăspundețiȘtergere
  7. și modest :)))
    p.s.: de ce nu vin notificări pe mail când apar comentarii noi la articol?? /:)

    RăspundețiȘtergere
  8. și modest :)))
    p.s.: de ce nu vin notificări pe mail când apar comentarii noi la articol?? /:)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu