m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 13 februarie 2010

eu-Nicolae Apostu


deseori sunt învinuit pentru critică
mi se zice că sunt bun la a "gruzi" oameni
în esenţă nu mi-am propus niciodată asta, pur şi simplu în discuţie, şi dacă vin argumente eu voi găsi contrargumente, cred atunci când ai o opinie trebuie şi argumentată să fie
deşi sunt deschis sprea a-mi schimba opinia dacă mi se dau arguemente bune

relaţii
eu nu sunt arogant, eu sunt selectiv
ceea ce înseamnă că este un număr X de oameni în care am încredere şi care îmi sunt prieteni, restul există, fie ca reţea de contacte fie ca fiinţe cu drept deplin la viaţă
doar că mă doare în cot de problemele lor, îs plin de ale mele şi a celor la care ţin

învăţare
cred învăţarea este un proces continuu care nu se rezumă la a citi cărţi
prefer procesul de învăţare prin experimentare
teoretizarea mă plicitseşte

oportunităţi
cred într-o lume mai bună
cred fiecărui ar trebui să i se ofere şanse egale
cred trebuie să evoluăm şi să creştem zi de zi
iar pentru a creşte trebuie să largeşti limitele
să rupi zona de confort
să zici de mai puţine ori nu şi mai multe da

bariere
barierele sunt bune pentru că asigură siguranţă şi regulă în societate
dar opresec progresul
restricţiile în mod normal trebuiesc înlocuite cu norme sociale şi valori interne puternice

uite joi 18 februarie pe privesc.eu la dezbaterea despre "votul la 16 ani"

sursa imagine

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu