m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 19 februarie 2010

fard excesiv şi repercusiuni asupra organismului meu

eu am o problemă simpatie deosebită faţă de fetele care ştiu să îşi etaleze frumuseţea naturală

frumuseţea naturală nu înseamnă subbraţ neras sau picioare cu păr ca la nenea în mod normal există nişte norme de igienă, şi nu vreau să intru în detaliile epilării

dar

când văd o domnişoară de 18-24 de ani(că îmi vine greu să determin vârsta adevărată suba atâta fard) cu o faţă plină de ruj, rimel, "pudrâ" şi altele pe care le mai puneţi uneori, în speranţa de a deveni mai frumoase?

când văd o domnişoară de 18-24 de ani cu faţa plină de fard ieftin, zi de zi aşa de parcă pleacă la vânzare, mi se face trist

triste şi respingătoare aceste feţe false de păpuşi care pentru mine nu sunt mai frumoase decât pereţii plini de mucegai prins de la ploaie şi vânt

frumuseţea naturală, pe care o ai până la 30-35 de ani nu se aseamănă cu nimic, dacă nu ştii să o accentuiezi cu ceea ce pui la tine pe faţă, mai bine nu pune nimic

sursa imagine

over and out

26 de comentarii:

  1. Nicolae, sunt 100% de acord cu tine, însă fetele noastre(nu zic majoritate ca sa nu o iau in cap), inca nu au cultura in domeniul machiajului, ce vrei? Au doar 10-20 de ani decand invata sa faca asta, pe cand in alte societati care au avut parte de un timp ma extins pt educatia machiajului, stiu sa foloseasca eficient acest truc. Pseudo-BarbieGirls ale moldovei se inspira din ceea ce vad prin revise, da ce e in revista e la moda, ce e la moda, prinde la cocalari. Zii ca nu e adevarat!? Cele mai vopsie se aleg cu gaturi inconjurate de lantisoare groase de aur(in cel mai feicit caz) sau aluminiu, insotite de perechi de degete sudate cu iscusinta. Pe de altă parte, unt si cele care stiu sa foloseasca trucul(deci deductiv au ceva mai multa substanta cenusie si ondulatui in cutia craniana), gasind perechi pe masura lor.
    Dupa cum se zice ”Cum iti asterni, asa dormi...

    RăspundețiȘtergere
  2. corect Alex
    doar cu una nu îs deacord
    ca să înveţi să mergi îţi trebuie 3 luni
    ca să îmi fac insulina singur (injecţii cu seringa) mi-a trebuit 3 zile

    care 10 ani ca să te vopseşti??? despre ce vorbeşti
    în loc de P.S. "do not read beauty magazines they will only make you feel ugly"

    RăspundețiȘtergere
  3. trist. mie tot imi place frumusetzea naturala, dar un machiaj simplu si cu gust tot nu strica. eu nu vad multe exemplare "din astea" ca la tine, eu in rutiere citesc google news, twitter, mail sau reader :)

    wear sunglases

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte bine mentionat, insa e contraindicat sa nu pui nimic pe fata, crema si fondul de ten fiind un must, cu toate ca trebuie sa se faca bine diferenta intre un fond de ten usurel, care este aplicat zilnic(trebuie sa fie si de calitate) si unul greoi care se aplica o data pe an. Pacat ca fetele nu fac diferenta si pun pe fata acel fond de ten care in citeva ore le imbatrineste cu vreo 2 ani, astfel se obtine efectul de papusa cu care iti este frica sa te trezesti dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Artur: strici vederile dacă citeşti în rutieră
    Mihaela: fonul de ten, sau crema despre care tu vorbeşti nu mă deranjează, pentru că nu denaturează culoarea normală şi nu te fac păpuşă, eu chiar idee nu am dacă îl puneţi sau nu, dacă e aplicat corect şi e calitativ

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) at ce te deranjeaza? nu cred sa fie de la ruj sau rimel(care nu pot avea repercusiuni atit de mari asupra exteriorului)
    Poate tu aio vazut fete intr-adevar frumoase si ti s-a parut doar ca erau "desenate"?

    RăspundețiȘtergere
  7. aşa şi zice titlul: fard excesiv
    cred vei accepta că o rujare de alta poate fi diferita ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Din motivul ca este o tendinta in ultima vreme ca fetele de 18-24 de ani sa se implice tot mai mult in diverse activitati, universitate, munca, sport etc - acestea au o viata mai plina dar si cu mai mult stres, ceea ce se reflecta si asupra tenului fetei (foarte sensibil la mediu nociv si poluat si la ceea ce se cheam stress, nervi, somn insuficient ( ca tot tinare fiind mai merg si pe la disco) - mingiate cu cafea, ciocolata, unele cu tigara - care iarasi se rasfring asupra aspectului fizic.
    Iar fardul, pudra, fondul de ten - dar toate cu masura - ajuta la revenirea la normal si la un aspect fizic placut ochilor din jur.
    Ar fi minunat sa traim in munit - cu un aer curat, sa dormim 0 ore zilnic si sa nu prea avem bataie mare de cap incercind sa luptam pentru a supravietui.

    Dar in final, ultima vreme tot incerc sa ibsserv fetele din jur: care mai fardate, care mai putin - si foarte multe sunt dragalase, dar, totusi ceea ce le face frumoase pentru cineva, deosebite pentru unul sau mai multi barbati - este frumusetea lor launtrica, gropitele din obrajii cu sau fara fard, care pot sa le afiseze, sclipirea din ochi, si felul in care se vad ele si cred in puterea de atractie personala.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Totul vine de la saracie, frumusetea costa vrei sau nu vrei

    De exemplu femeile la noi nu prea au bani, deci putine isi permit sa-si cumpere si produse de ingrijire si de machiaj, in Occident femeile cu bani mai putini aleg produsele de ingrijire in detrimentul celor de machiaj,

    Naturaletea costa, de aia la noi se prefera machiajul...excesiv, pentru a ascunde probleme de piele etc;

    Sorry dar eu nu respect femeile care atunci cand ies din casa nu se machiaza deloc, aici nu e vb de naturalete, ci de neingrijire

    RăspundețiȘtergere
  10. Andrei, educatia machiajului se transmite prin generatii, de la mama la fiica, de la prietena la prietena, si cum nu toate au gustul culorii, e mai greu sa inveti arta machiajului... Oricum, trebuia sa fie ceva cu care nu esti deacord... :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Ella: asta nu e comentariu asta e un blogpost aparte. deacrod. fumuseţea e înăutru în primul rând
    @ Victoria: nu e adevărat. eu când mă trezesc lângă ana dimineaţa şi nu e fardată nu îmi pare deloc neîngrijită sau că i-ar lipsi ceva
    @ Alex: Andrei???? alo? este cineva la telefon?

    RăspundețiȘtergere
  12. Sorry, Nicu... io vinovat... am vazut dar nu puteam sa editez dupa... cei-i sprcis cu penita... Inca o data sorry... ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. My thoughts au fost aceleasi - ca asta ar fi un blogpost aparte, dar daca mi-o venit muza la tine pe blog, aici i-am dat voie sa danseze
    :lol:

    RăspundețiȘtergere
  14. Ella: :) da mie îmi place cum îţi dansează muza după cum am zis
    Alex: no problem. despre contra sau pro, băi nu neapărat să fie ceva permanent, îmi expun poziţia pur şi simplu, deschis şi onest:) asta e bine nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai sa stii a contradictiile au miscat lumea NICU :) Dec e bine.. :D

    RăspundețiȘtergere
  16. @Nicu :))) tu citesti ce scriu eu?

    daca tu te-ai trezi dimineata langa iubita ta si aceasta ar fi machiata - as zice ca e o femeie neingrijita, deoarece fiece femeie care are grija de ea se demachiaza inainte de somn

    si oricum cand suntem indragostiti observam doar calitatile persoanei si totul in ea ni se pare frumos

    RăspundețiȘtergere
  17. normal că citesc, la restul nu am comentarii ;)
    şi nu mă pronunţam contra machierii, ci pentru una corectă şi care ar evidenţia frumuseţea naturală, ci nu ar îngropa-o în fard

    RăspundețiȘtergere
  18. @Victoria, permite-mi sa nu fiu deacord. Dac[ m-a; trezi dup[ o noapte furtunoasa de dragoste si asi gasi langa mine ceva ce nu-mi convine ca imagine... m-ar cam demotiva sa mai furtunesc inca o data. Vremurile noastre nu sunt cele in care dragostea e ceva spontan si orb... Lucrurile se iau in calcul de inainte. Pentru mine machiajul este o masca, care deseori incurca vzualizarea rezutatului veridic. Voi, fetele beneficiati de avantajul asta, noi baietii nu. Ia sa te vad in situatia noastra. Sa presupunem ca ai intilni un baietel inteligent, arata bine si e la 4 ace, insa cand avanseaza treaba, is scoate corsetul, eliberandu-si burta, scoate peruca, rescoperind capul chel si descalta pantofii ortopedici care il faceau mai innalt. Ai mai avea chef sa vb cu el!? :D Da raspunde sincer.
    Iata ce face machiajul vostru noua baietilor. Insa daca e pus bine, seara suficient de intuneric si se pot inchide ochii, daca domnisoara e frumoasa in interior... Totul depinde de persoana...

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Alex: raspunsul meu este da, as mai vb cu el atat timp cat actiunea anterioara a fost una nu impulsiva si bazata nu doar pe instincte.Si daca vei alege persoanele dupa cum ele fizic arata in primul rand, risti sa ramai singur pentru mult timp.

    Iar fata de dimineata a cuiva cred ca are cea mai dulce mimica pe care cineva o poate face inconstient, atat timp cat desigur asta nu e stricat de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Chihai Alexandru Jr.

    exagerezi :D

    eu pledez pt naturalete, dar naturaletea nu tre sa fie sinonim cu delasarea

    iar din punct de vedere fizic am doar o exigenta de la un barbat, sa aiba peste 1.80M, asta deoarece si eu am 1.73 M; in alte domenii sunt mult mai exigenta

    RăspundețiȘtergere
  21. bleaha despre ce voi vorbiţi???

    eu ziceam de fata-femeia-domnişoara lângă care mă trezesc de 4,5 ani, care aventură de noapte?

    şă vopşă
    noi nu iubim perfecţiunea în cineva, dar micile imperfecţiuni care ne fac să ne simţim fericiţi unul lângă altul

    RăspundețiȘtergere
  22. drept!! din imperfectiune se naste originalitatea- zicea Dostoevski! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. nu ştiu şini îi Dostoevski da pare deştept

    RăspundețiȘtergere
  24. @Marina... Yuhu!!! Iara incepem. :D Nu zic, poate si ai vb... da io vb din XP proprie, na... mo lasat una pt mutra de dimineata :(, cu toate ca nu imi doram deloc o singura aventura...
    deci verificat... :D Io de obicei nu am pretentii la fizic, si cand zic da faza trezirii de dimineata nu am in vedere doar fizicu'.

    @Victoria
    BN... fie cum zici... iak io am 1,91 in inaltime si 180 la silueta. Te aranjez!? daca da... post smthing :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Ella: :) da mie îmi place cum îţi dansează muza după cum am zis
    Alex: no problem. despre contra sau pro, băi nu neapărat să fie ceva permanent, îmi expun poziţia pur şi simplu, deschis şi onest:) asta e bine nu?

    RăspundețiȘtergere
  26. Din motivul ca este o tendinta in ultima vreme ca fetele de 18-24 de ani sa se implice tot mai mult in diverse activitati, universitate, munca, sport etc - acestea au o viata mai plina dar si cu mai mult stres, ceea ce se reflecta si asupra tenului fetei (foarte sensibil la mediu nociv si poluat si la ceea ce se cheam stress, nervi, somn insuficient ( ca tot tinare fiind mai merg si pe la disco) - mingiate cu cafea, ciocolata, unele cu tigara - care iarasi se rasfring asupra aspectului fizic.
    Iar fardul, pudra, fondul de ten - dar toate cu masura - ajuta la revenirea la normal si la un aspect fizic placut ochilor din jur.
    Ar fi minunat sa traim in munit - cu un aer curat, sa dormim 0 ore zilnic si sa nu prea avem bataie mare de cap incercind sa luptam pentru a supravietui.

    Dar in final, ultima vreme tot incerc sa ibsserv fetele din jur: care mai fardate, care mai putin - si foarte multe sunt dragalase, dar, totusi ceea ce le face frumoase pentru cineva, deosebite pentru unul sau mai multi barbati - este frumusetea lor launtrica, gropitele din obrajii cu sau fara fard, care pot sa le afiseze, sclipirea din ochi, si felul in care se vad ele si cred in puterea de atractie personala.
    :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu