m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 28 februarie 2010

Îndemn



astăzi nu voi spune multe e duminică şi se odihneşte chiar şi blogul

vroiam doar să amintesc câteva activităţi de ale mele de la începutul anului

1. recunoaşterea faptului că am votat mai mult contra decât pro(curând argumentez că totuşi aveam dreptate când ziceam că nu am cu cine vota), iar din recunoaşterea acestui fapt dorinţa de a face câât mai multe pro în 2010
2. campania pro-Pavel Turcu(ciuvacu a ajuns în semifinale azi, dăm SMS pentru el)
3. înlocuirea înjurăturilor de pe twitter cu #mat, avem acolo minori sub 16 ani...
4. campania pro-Vot la 16 ani, am avut şi dezbateri(puteţi vota în dreapta)
5. paticip la festivalul blogurilor votarea sus

asta e partea vizibilă
au mai fost multe dar ele nu îs de zis acum
duminică fericită!
sursa imagine

2 comentarii:

  1. Din cîte eu am observat, ai fost mai mult PRO. Pro Pavel Turcu, pro vot de la 16 ani... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. păi asta şi zic
    în 2009 de 2 ori am votat mai mult contra decât pro cineva
    anul ăsta am decis să contribui cu mia mult contructiv decât distructiv de asta şi mă lansez în chestii pro(ceea ce nu înseamnă că pot fi contra ceva doar că nu fac tam-tam din asta)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu