m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 18 martie 2010

Acţiune Publică pentru decomcraţia din Belarus


astăzi
16.00 în faţa Arcului de Triumf JEF acţionează o acţiune publică pentru suţinerea democraţiei în Belarus

încălcarea drepturilor şi lipsa libertăţii este ceva comun pentru Belarus
am câţiva prieteni acolo, şi ei vor mai mult decât dictatura unei persoane ani în şir

consolidarea eforturilor pentru a acorda suport celor din Belarus, poate şi mic, poate şi infim, contează foarte mult

detalii aici

sursa iamgine

3 comentarii:

  1. dar ce traiesc rau oamenii in belorusia, am auzit ca au drumuri bune ceea ce este un indicator bun pentru caracterizarea situatiei economice

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am văzut drumurile
    sunt bune
    foaaarte bune
    dar... ei vor şi drepturi

    RăspundețiȘtergere
  3. drepturi de a se deplasa pe acele drumuri, aha am inteles

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu