m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 30 martie 2010

criză de idei?



omenirea e în criză de idei, sau în permanentă nevoie de pornografie mentală, sincer

să luăm exemplul simplu a Fabricii de Staruri
câţi dintre cei care au participat la FdS la noi sau în Russia au devenit vedete? cel mai vestit îmi pare ca îi Timati care nici nu a câştigat la "zavod" nici nu era cel talentat de acole

în acelaşi timp, ca să nu mergem departe acelaşi Bilan sau Balan (mmm ce coincidenţe) nu au participat la nici un feli de concurs dar reprezintă, vreţi sau nu, pop-scena ţărilor din care vin şi îndrăznesc să spun eu, pop-scena regiunii est-Europene

ap nafiga nouă proiecte care nu produc nimic înafara de bani uşori, rapizi şi de moment, adica pur şi simplu proiecte de consum

pe scurt nu înţeleg eu ce găsiţi voi în FdS

sursa gif

9 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu vrem nimic înafara de bani uşori, rapizi şi de moment

    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ion Grosu renunţă la propriile comentarii!!

    alta... dap banii ta nu nia ni vin, şi nu la cei care se uită... nafic se uită?

    RăspundețiȘtergere
  4. fie deoarece s-au săturat de politică (căci în mare parte doar asta se arată la televiziune), fie emisiunile culturale le depășesc nivelul de intelectualitate.

    fie apare la televizor: cumătra, padrujka, drugu și tăt neamu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Marketing Nicu, marketing! Televiziunea este si ea o intreprindere care are scopul sa cistige bani. Televiziunea nu mai este demult un mediu intelectual sau educativ ci unul distractiv si cum mediile distractive produc multi bani in dependenta de publicul tinta si valorile clientilor sai potentiali... poti sa faci si tu concluziile singur mai departe. dar inainte de a face concluzii: societatea evolueaza, tot mai multe necisitati sunt satisfacute si lumea incepe sa caute interes in ceva nou, care shokeaza, care pe undeva nu are o mare valoare dar este divers si prin simplicitatea sa cucereste atentia:) nu am privit FdS dar cred ca aici spiriul de competitie este priveligiat/observat si nu uita de voyeurisme :)

    RăspundețiȘtergere
  6. din tot ce ai zis voiarism-ul îmi pare cel mai motivant element pentru cei care urmăresc

    RăspundețiȘtergere
  7. Marketing Nicu, marketing! Televiziunea este si ea o intreprindere care are scopul sa cistige bani. Televiziunea nu mai este demult un mediu intelectual sau educativ ci unul distractiv si cum mediile distractive produc multi bani in dependenta de publicul tinta si valorile clientilor sai potentiali... poti sa faci si tu concluziile singur mai departe. dar inainte de a face concluzii: societatea evolueaza, tot mai multe necisitati sunt satisfacute si lumea incepe sa caute interes in ceva nou, care shokeaza, care pe undeva nu are o mare valoare dar este divers si prin simplicitatea sa cucereste atentia:) nu am privit FdS dar cred ca aici spiriul de competitie este priveligiat/observat si nu uita de voyeurisme :)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu vrem nimic înafara de bani uşori, rapizi şi de moment

    :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu