m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 22 martie 2010

cum va arăta Moldcell după rebranding?

informat fiind din mai multe surse pot să vă zic ce ştiu
1. Moldcell îşi va schimba culoarea până la toamnă
exprimat în RGB ea arată aşa : R 101, G: 45, B: 134, ştiu că pentru experţi nu e cea mai grozavă caracterizarea a culorii dar asta e tot de ce sunt în stare(cu fotoşopu nu îs pireten)
2. logo îl vedeţi mai jos(pentru cei care nu înţeleg RGB-ul culoarea e cea din logo)

3. va fi interesant să avem un operator violet pe piaţă, cu 2 portocalii ne-am lămurit cine a câştigat până la urmă
4. va însemna oare rebranding-ul o creştere a calităţii serviciilor? vom auzi, eu precis nu voi simţi asta pe pielea mea pentru lucrez singur ştiţi unde...

mai am informaţie dar nu v-o zic pe toată până nu se confirmă :)

26 de comentarii:

  1. logo-ul ii un fel de "Out of space" :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Să vedem ce vor mai schimba. Culoarea de acum parcă e mai simpatică :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Nicolae.
    Ceea ce ai scris tu demult este pe forum, in detalii. Pacat sa nu-ti stii concurentul in fata.
    2. Nu inteleg cum ai determinat cine a cistigat dintre portocalii, pt ca probabil stii cine a fost primul portocaliu pe piatsa. Orice marca se invecheste, kiar si Coca-Cola improspateaza brandul o data la 5 ani. Era si logic sa ne asteptam la un refresh din partea Moldcell, doar ca asta e mai de amploare.
    3. E total neprofesional, ca angajat Orange ca aceasta schimbare nu te priveste. Stim ambii ca in caz ca urmeaza si o imbunatatire a calitatii serviciilor (de tarife nu spun nimik, e evident contrastul si acum), voi veti simti schimbarea cu propriul fund...
    Cit de interesanta e informatsia pe care o mai ai si cind astepti sa se confirme, pe 28 aprilie, cind vor afla toti?
    Cel putin posteaz-o ca "zvonuri", deja se va confirma sau nu...

    RăspundețiȘtergere
  4. numai nu-mi spune ca cenzurezi commenturile ;)
    Ca ar fi o prostie atunci ceea ce scrii despre HOTS News...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cenzurez
    şi chair sunt deacord cu TOT ce ai scris
    zvonuri nu vreau să postez că nu îs hoţnews

    1. toţi ştiau, dar uite că eu primul am scris asta
    2. am determinat simplu: numărul de abonaţi şi... cam atât
    3. nu am scris ca angajat Orange, azi îs la Orange, mâine în altă parte, da blogul îl am de 3 ani

    cum am mai zis
    nu cenzurez dar te rog frumos pe viitor lasă un nume ceva că am impresia că vorbesc cu ciuvaşii de la SIS iar

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu te supara ca nu te acuz de nimic ;)
    Eu ma numesc Dorin si poate ca si e bine ca nu postezi zvonuri, kiar daca ti-ar ridica popularitatea blogului. Daca sa ne uitam iarasi la nr de abonati, l-ar interesa pe fiecare al 3-lea om, si mi-i interesant si mie ;)
    Ar trebui sa fie o schimbare foarte bine pusa la punct, mai ales ca este inca prezenta in memorie schimbarea Voxtel-Orange, care recunosc, a fost una foarte reusita si coordonata.

    RăspundețiȘtergere
  7. sincer
    hai să recunosc ceva sincer
    1. lucrez la concurentul direct Moldcell şi îmi place cultura organizaţională din Orange, îmi plac oamenii şi îmi place ce fac acolo asta însă:
    2. nu înseamnă că doresc răul competitorului, ba dimpotrivă, pentru sănătatea economică a ţării este bine să existe 2 jucători puternici pe piaţă
    3. orcum nu pot să vă doresc succes;)) dar am să urmăresc cu interes şi fără bârfe false
    4. 28 aprilie ? abia ştept

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu vad de ce as dori raul cuiva. Una e sa vorbesti de companii, trusturi, holding-uri ca de ceva abstract, si una e sa ai in vedere oamenii care lucreaza acolo, care sint la fel ca si tine, devotati, increzatori, etc.
    Nu vad ceva rusinos in a spune ca ai un competitor puternic, pt ca asta inseamna ca tu nu esti deloc slab, daca tii piept concurentei. De multe ori competitorul e cel care te ajuta sa faci ceva bine, lasindu-te sa inveti din greselile lui, nu ale tale...
    Eu imi permit sa-ti doresc succes, dar tie, si nu Orange-ului ;)
    Apreciez lucrul pe care il faci, dar dintotdeauna am avut convingerea ca trebuie sa dovediti ca Voi sinteti mai buni, si nu ca altcineva e mai rau...
    Dorin.

    RăspundețiȘtergere
  9. de acord Dorin
    mi-a făcut plăcere să te cunosc
    acum merg la somn
    azi am generat şi susţinut o idee de care sunt mândru
    ţie personal îţi urez succes

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant dialog :)

    PS: Da, Moldcell rupe la prețuri. Rușine Orange.

    RăspundețiȘtergere
  11. rebrandingul, daca e asa cum il prezinti, pare a fi o simpla preluare a brandului unei alte companii a aceluiasi proprietar http://www.somoncom.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. corect
    dar rebrandingul nu este prezentat de mine ci de Moldcell însuşi

    RăspundețiȘtergere
  13. După mine, logo-ul propus e de rahat...

    RăspundețiȘtergere
  14. cu asta la cei de pe marketing la Moldcell

    RăspundețiȘtergere
  15. TCell (Первый GSM - оператор Таджикистана - «Сомонком» был основан в результате плодотворного сотрудничества с американской компанией «MCT» в марте 2000 года) + MDCell

    ----nice thwack, but low potential ^_^

    RăspundețiȘtergere
  16. eu is abonat Moldcell deja de 2 ani, si parca nu am planuri sa-mi schimb operatorul cu toate ca o faceam foarte des inainte.
    primul meu operator a fost Voxtel, am cumparat numar, si din cauza preturilor mari nu am reincarcat niciodata numarul pina a expirat. Dupa aia mi-am luat cartela Alocard, am reincarcat-o numai odata cu 100 impulsuri, si i-mi activasem 3 numere favorite, asa am mai reusit sa vorbesc ceva din banii mei, ca cu celelalte numere,of, era scump. Cind a aparut Unite, m-am abonat la ei, aveau cele mai mici preturi de pe piata si o acoperire buna.Dupa un an si ceva a trebuit sa plec peste hotare si am reziliat contractul. la reintoarcere in tara am ramas placut surprins sa vad ca la Fantasy care era 60 lei/luna este numai 10.88 lei/luna si apelurile in retea costa 25 bani, si ai si 5 numere favorite la juma de pret.cu asta au dat lovitura... pina una alta, indiferent de culoarea care i-si vor schimbao,ramin la ei, pur si simplu pe piata nu sunt preturi standart mai mici.

    RăspundețiȘtergere
  17. bine, bine, dar cand poti sa ne spui restul de informatie? suntem nerabdatori

    RăspundețiȘtergere
  18. TCell (Первый GSM - оператор Таджикистана - «Сомонком» был основан в результате плодотворного сотрудничества с американской компанией «MCT» в марте 2000 года) + MDCell

    ----nice thwack, but low potential ^_^

    RăspundețiȘtergere
  19. cu asta la cei de pe marketing la Moldcell

    RăspundețiȘtergere
  20. După mine, logo-ul propus e de rahat...

    RăspundețiȘtergere
  21. de acord Dorin
    mi-a făcut plăcere să te cunosc
    acum merg la somn
    azi am generat şi susţinut o idee de care sunt mândru
    ţie personal îţi urez succes

    RăspundețiȘtergere
  22. corect
    dar rebrandingul nu este prezentat de mine ci de Moldcell însuşi

    RăspundețiȘtergere
  23. rebrandingul, daca e asa cum il prezinti, pare a fi o simpla preluare a brandului unei alte companii a aceluiasi proprietar http://www.somoncom.com/

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu