m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 6 martie 2010

Finala Eurovision Moldova (impresii din platou)



m-am dus la finală că tot aveam 2 invitaţii

iată-mă ajuns şi trecut de sechiuriti, pe hol








el încă nu ştie că va merge la Oslo...






pe platou e beton şi construcţii de metal, multă lume,
şi în mod surprinzător multe feţe cunoscute... salut, salut

aştepăm...









şii start!




tipul îi ruga frumos(la început pe toţi să se dea într'o parte...apoi mai puţin frumos)



ce a fost pozitiv?
au dată apă în sticluţe de 0.5 la toţi de băut, şi asta e bine
i-am văzut pe starii noştri şi mi-am făcut o impresie
Pavel Turcu a sunat mai bine apropo ca Ţîra şi Loiţii de Soare
părearea mea subiectivă şi ruşinoasă, dacă nu Pavel atunci Pasha trebuia să plece

ce a fost rău?
rezultatul
unica ce bucură nu pleacă Gorgoz Milenium anul ăsta, nici anul ăsta :))

apropo m-am întâlnit şi cu Ion acolo, care era foarte obosit
dar ca de obicei, totul este bine
anul acesta am asistat la o schimbare
iar eu vă zic că Ocean's 11 nu e doar în film

5 comentarii:

text © Nicolae Apostu