m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 11 martie 2010

Limba noastră cea strâmbă

azi
merg în morştcă rutieră maxi-taxi

perfecţiune familială: tata-mama-feciorul(de 3 ani în răţică la tata)

feciorul:javascript:void(0)
tatâââ da di şi gheaghea s-o urcat şî s-o scoBorât aşa de repdi
tatuca:
matincă îi trebuie
(mama vorbeşte la telefon între timp, după ce finisează închide)
mama(către tata):
da iaca Frosînica ş-o luat viza şi iar sî duşi la Italia, la moşneagu ei
tata(cu feciorul pe braţe ţineţi minte):
nu şî POHUI

iaca, da voi
cultură, cultură, evravidinea
mă duc azi să văd concursanţii noştri apropo(cari se duc la Oslo)dacă va avea loc offlien-ul


sursa imagine

în loc de P.S.
later edit

6 comentarii:

  1. offline va avea loc. Mai vină cu cineva care vrea să vadă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci pt poza, mi-ai stricat pofta de mancare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ai săa ai siluetă mai la modă...:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie taman că mi se pare poza super faină :X

    Cât despre video, l-am văzut mai înainte pe bahabuha.com, și mi-a plăcut foarte și foarte mult.
    Te pune pe gânduri. :|

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu