m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 16 martie 2010

reclama noastră cea de toate zilele

Dani scria aici despre kitch-ul din Chişinău

ce să zic?
afirmaţia
Și cum iese un calcul simplu – că ce ?
- piața de consumatori din RM este una devoratoare și nu mai poate trăi/consuma/cumpăra, făra afișe de zeci de metri poziționate peste tot?
- că primăria din Chișinău, Bălți ….zic slavă Dlui că există publicitate platită că așa acoperim găuri mari din buget?
- că(virgulă) consumatorilor li se respectă mai bine dreptul la informație privind produsele?
- că moldovenilor trebuie să le pui fix în nas afișe pe care scrie că BOMBA s-a deschis, afișul fiind chiar la intrarea în magazin dar care ocupă jumătate de stradă?

este în cel mai evident mod adevărată
mai mult
dacă încerci să vezi reclamuţele puse la TeVeu(-WeCeu) ap îţi dai seama că e mare jale în întreprinderile noastre, am impresia că departamentul tehnic a MTC a făcut ultima reclamuţă, că nu vreau şi nu pot să îmi imaginez că o companie de advertising poate crea aşa ceva...

în acest context am găsit câteva spotuleţe mai vechi, mie îmi pare că aşa ele arată mai bine(atenţie text necenzurat)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu