m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 1 aprilie 2010

muza vine noaptea


muza de obicei vine noaptea, pe fereastră
şi dacă fereastra este mică atunci muza nu încape, de asta e bine să ai geamuri mari-ca ochii

muza vine de obicei în negru, ca să nu o vadă vecinii
dacă muza vine în roşu va fi neapărat sânge, sau Di Caprio va muri
dacă muza vine nudă atunci creierul te va părăsi şi rămâi numai cu muza

ea poate aduce multe,
dar în mare parte aduce insomnii până la 2, creativitate şi înjurături pe a 2-a zi:
"de câte ori mi-am zis să mă culc mai devrme #mat"


în ultimul timp mă vizitează cam des, iar asta înseamnă că nu mă satur de somn
în concluzie: peste vreo 2 săptămâni creativitatea se va opri puţin ca să reîncarc bateria

1 aprile vesel tuturor

12 comentarii:

text © Nicolae Apostu