m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 15 mai 2010

cel mai bun prefix: xy*

azi noi stăteam pe o bancă, cu vin alb sex... sec
noi fiind Cristina, Radu, Nicu, Sandu, Iulian, Tania şi Rodica, sper că nimănui nu i-am distrus imaginea prin menţionare

de fapt nu doar stăteam -> jucam contact
şi am înţeles că există un prefix ideal pentru a-ţi ridica dispoziţia: x*й

îl pui în faţa oricărui cuvânt şi discuţia devine mai veselă
spre exempu:

*yйvin
*yйsomn
*yйtroleu
*yйajuns

zâmbiţi nu?
apu iaca'şa când sunteţi într-uin cerc mai intim de prieteni să încercaţi


apropo voi ştiţi ce înseamnă numărul 3?

sursa imagine


P.S. ştiu de poezia-cântec rusă despre xyй nu îmi ziceţi despre ea vă rog

8 comentarii:

text © Nicolae Apostu