m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 22 mai 2010

dragoste de la 9 la 18


el o iubea de la 9 la 18, o satisfăcea darnic şi uneori îi aducea cafea în birou
printre colegi se zicea că este unul din cei mai buni atunci când o face, nimeni nu putea la fel să îi atingă toate fibrele şi să îi pătrundă esenţa

problema era în altceva: când ieşea seara la o bere cu băieţii permanent o vobea de rău, iar acasă se jeluia permanent pe ea

cel mai tare însă o duruse când a aflat că el face totul pentru bani...

iaca'şa atitudine faţă de slujbă la majoritatea, ideea este însă că nu poţi ajunge numărul 1 făcând ceea ce faci doar la slujbă, varinta ideală este să iubeşti ceea pentru ce primeşti bani, să primeşti bani pentru hobby-ul tău
orice literatură de management mai avansat ne zice că motivarea de termen lung nu este în bani, ceea ce faci trebuie să te motiveze să faci ceea ce faci în caz contrar...schimbă job-ul

sursa imagine

16 comentarii:

  1. am mai spus-o, dar e cazul să repet...
    după cum spunea Confucius: "Choose a job you love and you will never have to work a day in your life"
    în caz că cineva stă la îndoială despre asta - pur și simplu nu și-a găsit vocația

    RăspundețiȘtergere
  2. curaj şi mai puţină pivă cu paţani
    oamenii maturi beu vin :P

    RăspundețiȘtergere
  3. shi ce faci atunci cind nu iti mai ajung bani din activitatea care iti place sa o faci?

    RăspundețiȘtergere
  4. aha,,, iaka am și rămas șomeră

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Artur o fac profitabilă
    @ Alta nadolgo?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă conving încă o dată că nu o să regret de viitoarea mea munca..

    RăspundețiȘtergere
  7. Numa' nu rîde...profesoară o să fiu.

    RăspundețiȘtergere
  8. cruta
    ceva asemănător cu ce fac eu

    RăspundețiȘtergere
  9. Numa' nu rîde...profesoară o să fiu.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu