m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 24 mai 2010

ne grăbim


secolul XXI înseamnă viteză, dar noi încă nu am învăţat să ne grăbim încet, viteza trebuie să fie moderată, calculată, estimată, ceea ce nu se face deloc

ne grăbim să iubim, la 14 ani ne facem mame, la 25 divorţăm şi tot aşa
ne grăbim să ne afirmăm, şi scăpăm deseori prietenia printre degete, doar pentru că ne pare că dacă nu călcăm pe capuri nu vom ajunge sus
ne grăbim să trăim, iar când ajungem la bătrâneţe ne uităm în jur şi vedem cum toţi se grăbesc, iar noi tot singurei rămânem, cu nimic în urmă, doar cu goana aia mare...
dar cine vede vântul după ce acesta a plecat?

ori de câte ori te grăbeşti, după ce ai făcut ceea ce vroiai, opreşte-te şi vezi dacă e la fel de bun după cum îţi imaginai, s-ar putea să câştigi timp petnru data viitoare

over and out

sursa imagine

12 comentarii:

  1. frumos spus, şi adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  2. exact...prea ne lasam dusi de val..tre sa ne oprim din cind in cind si sa admiram/analizam/fundamentam. Prea in graba se doreste totul, se savureaza prea putin din ceea ce ne se ofera si apoi ajungem la un moment dat si zicem ca n-am inteles nimic...cum de inteles daca se omite esentialul-viata.
    Multi ajung sa existe si nu sa traiasca, si cel mai rau ca nu sesizeaza asta, sau inteleg, dar deja prea tirziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand citesc blogul asta, parca as fi la o ghicitoare.. spune numai generalitati, pe care fiecare le interpreteaza potrivit situatiei sale, parand adevarate si profunde. Ceva concret reusim si noi, domnu' Apostu?

    RăspundețiȘtergere
  4. spui ca graba este rea si aduci exemplul mamelor de 14 ani si divorturilor la 25. asta e partea rea. partea si mai rea ca eu nu sunt deacord ca moldovenii fac totul in graba, as spuna ca fac totul superficial.

    uite japonezii, fac totul foarte repede si bine, ar fi bine nu? am scris si eu pe blog despre "impulsul momentului". asa ca, Mihaela, daca prinzi valul, ar fi bine sa te mentii pe el cit mai mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. a face totul repede şi în grabă e diferit
    eu ziceam de grabp nu de viteză;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei și di și nu mo facut mama SuperMăn ?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Artur....am citit ce ai scris pe blog,și eu vad aici, două chestii diferite (ceea ce a scris Nicu și ceea ce ai scris tu): și anume spontaneitatea și graba. Lucrurile imprevizibile sunt frumoase însă nu văd tangența cu faptul că nu se savurează prezentul.
    Fără a te grăbi poți face chestii spontane ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mihaela, da-da, spuneam si cite ceva de genul ca daca te grabesti prea incet nu ajungi nicaieri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Artur asta nu presupune sa te misti ca un melc :)
    cred ca tu mai mult te referi la viteză :)
    Vroiam să zic că lucrurile să se facă toate la timpul său și chiar dacă undeva e nevoie să te grăbești e indicat, cum am mai spus, să te oprești să fundamentezi/savurezi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei și di și nu mo facut mama SuperMăn ?

    RăspundețiȘtergere
  11. spui ca graba este rea si aduci exemplul mamelor de 14 ani si divorturilor la 25. asta e partea rea. partea si mai rea ca eu nu sunt deacord ca moldovenii fac totul in graba, as spuna ca fac totul superficial.

    uite japonezii, fac totul foarte repede si bine, ar fi bine nu? am scris si eu pe blog despre "impulsul momentului". asa ca, Mihaela, daca prinzi valul, ar fi bine sa te mentii pe el cit mai mult ;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu