m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 8 mai 2010

societatea mea, săraca societate


(în continuarea blogposturilor inspirate de la alţi bloggeri, de data asta inspiraţia de aici vine)

şi nu că am fi săraci financiar, că bani niciodată nu ajung
săraci emoţional şi intelectual suntem

de ce?

pentru că suntem plini de ură

religioşi vs. gay
Sf. Gheorghe vs. Tricolor
ruşi vs. români

şi nimeni nu încearcă să pătrundă în adâncul problemei, să propună soluţii, pur şi simplu ne războim, că aşa e mai interesant, şou şi pâine!

de ce în Elveţia ei pot exista în pace da la noi nu?
şi nu îmi ziceţi că prin violenţă se construieşte o societate că vă iau la bătaie până rup coastele şi vă spun că prin asta vă întăresc sănătatea eliminănd coastele mai slabe

nu vreau să par paranoic, dar uneori am impresia că toată fragmentarea şi divizarea în societate se face sub simpla lozincă "Dezbină şi condu"
da noi ca boii mergem unde ni se indică

sursa imagine

12 comentarii:

  1. probabil noi suntem obișnuiți să fim în opoziție și am ajuns la faza când deja nu mai contează în opoziție cui suntem...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu m-am z**bit ghinişor de NU şi ANTI
    prefer să se facă ceva
    a câta oară repet aista e anul DA la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Văd că ți-o ajuns cuțitul la os. Și da, îs de acord. Ne hămăim ca și cânii de la o bucată de pâine. Eu tot am făcut asta. Recunosc. Trebuie o schimbare.Deci, decizia și puterea de a o face ne aparține.

    Da da da!

    RăspundețiȘtergere
  4. nicu tu prea departe te-ai dus cu exemplele, vezi printre bloguri care-i treaba, totul se începe de la nimic!

    RăspundețiȘtergere
  5. crezi blogurile chiar influenţează societatea
    sau asta e un mit pe care l-am compus noi singuri pentru noi?

    RăspundețiȘtergere
  6. MALADETZ!!! pt asa text ;) macar o data am citit asa ceva nu de mine scris =))

    RăspundețiȘtergere
  7. IQ-ul nostru este la nivelul care ne permite să fim boi şi proşti, uşor de manipulat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da pe mine incet dar sigur incepe sa ma doara in cot. DI TATI AVEM!!!(http://www.youtube.com/watch?v=sZyMvZW2bB8) Na, iak asha... Toleranta la maxim, pintu tati shi tati! :|

    RăspundețiȘtergere
  9. crezi blogurile chiar influenţează societatea
    sau asta e un mit pe care l-am compus noi singuri pentru noi?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu