m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 4 mai 2010

valoarea ta


dorinţele unui cetăţean mediu azi se reduc la:
¤casă
¤maşină(de ce nu 2?)
¤cont pe card

şi?

dacă îţi imaginezi că azi e ultima zi din viaţa ta, ce vei face?
ce ai vrea să fie scris pe piatra ta funerară?

"X-ulescu, a avut 2 maşini, cont şi casă"

şi atât?

ce vrei tu să ţină minte oamenii despre tine?
viaţa nu se măsoară în ani sau bani, ea se măsoară în fapte

sursa imagine

16 comentarii:

  1. Mulţi vor să fie cineva dar puţini devin cineva...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu subestima oamenii, ei au dorințe mult mai multe și mult mai importante, doar că ele nu se spun, nu se afișează, nici nu este rost să o facem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Shapiro: pentru că există concurenţă şi luptă, depinde cât de mult îţi doreşti
    Radu: aşă-i
    Cristina: nimeni pe nimeni nu subestimează stai pe pace

    RăspundețiȘtergere
  4. de localitatea Sapinta din Maramures, ai auzit?
    cimitirul din localitate este foarte original, prin faptul ca pe fiecare cruce e scris cite ceva despre cel ce odihneste sub ea.

    acum la al doilea subiect,
    am fost in weekend la tara, si discutind cu cineva de acolo imi zice, iata cutare a imblat nu stiu citi ani la Moscova la lucru si acuma cu banii adunati (vreo 23 mii dolari) si-a reparat casa gardul totul prin ograda, i-a mai ramas sa puna o poarta noua.
    ok, laudabil fapt, n-am ce zice, dar la ce bun? tu stai departe de casa si de familie o buna parte din viata, apoi banii ii bagi in lucruri pe care pina la urma le vor darima altii. care-i pontu, facem "evro-remonturi" la casa toata viata, dar n-am fost niciodata la mare/munte/etc.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) da
    am azit de cimitirul vesel, el tipa e ft pozitiv

    da de bani şi tot
    eu am fost într-un ONG şi fiind în el călătoream mult, ei bine pe una din fostele mele colege, când a devenit alumni, la ţară o îndrumau:"acum lasă călătoriile şi prostiile, lucrează muult, adună bani, fă copchii şi poate peste vreo 20 de ani ai să poţi să te distrezi"
    iaca'şa

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, asa e. Ne-am facut mult prea materialisti si mergantili...insa, cum zice si profa mea de istorie, asta e realitatea zilelor noastre...
    Mai departe depinde de atitudinea fiecaruia :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sorry...merCantili :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa tina minte ca am cantat in dus :-D

    Kiddin'. Dar totusi cant. Inclusiv in dus :-D
    Insa prefer scena si multi spectatori.

    RăspundețiȘtergere
  9. Rita: oarecum, dar nu zic doar de mercantilism ci de faptul că visăm micuţ
    Fluffy: da microfon ai?

    RăspundețiȘtergere
  10. nicolae, ai auitat să specifici lîngă "casă" şi "mare". moldoveanului îi place să aibă casă mare, că cică să aibă de unde-l scoate cînd va muri ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. că drept zîşi...
    numa că vez eu îs de la oraş şi aici glavna să fie în ţăntăr

    RăspundețiȘtergere
  12. ca să-l treacă pe la Ştefan cel Mare? ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nicu, n-am. Da' nici nu-mi trebuie. Eu nu cant solo, ci in cor :P

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu