m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 9 iunie 2010

când...

...îţi curge sânge pe nas şi genunchii refuză
te enervezi uşor şi cu plăcere de la orice
dormi mai puţin decât ai vrea

închide internetul
deschide o carte
vorbeşte cu un prieten
anulează toate obligaţiile
pleacă la mare noaptea
stai pe litoral până dimineaţa
şi apoi dormi toată ziua

şi apoi încă un efort, din nou în încercarea de a ajunge undeva unde nu-i trebuieşti nimăunui...

8 comentarii:

  1. ai nevoie de concediu tinere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De 4 zile ma chinui sa citesc o carte... i-netul asta )

    RăspundețiȘtergere
  3. shapiro_inc, azi avui unul mic da bun

    disperatul, of aşeiaş problemă

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmmm

    tare faine solutii propui.

    faza cu deconectarea e ceva ce intr-adevar ajuta - si sa te aduni, si sa faci un volum mai mare de lucru. lectura ajuta si ea, taaaaaaare mult. si comunicarea cu oamenii dragi.

    iar daca ai curaj sa pleci - fie si pe cateva zile - fara sa anunti pe nimeni, asta e superok. poti sa iei si un om drag cu tine, poti sa te duci singur - ajuta oricum.

    plimbarile noaptea ajuta si ele uneori - dar atunci cand te plimbi prin regiuni cat de cat safe.

    si da - atunci cand nu are nimeni nevoie de tine (pentru altceva decat lucrurile care va fac pe ambii sa va simtiti bine) e cel mai frumos.

    am empatizat la greu cu tot ce ai scris aici :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu