m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 16 iunie 2010

complicaţii


da oamenilor în general li este caracteristic să se complice
de ce să merg pur şi simplu pe la zebră? trebuie jă să trec pe roşu cu botu în telefon
de ce să nu mă relaxez în vacanţă pur şi simplu? neapărat tre de căutat ceva de vizitat, de urcat vre-un munte, de rupt vre-un picior

de ce să faci lucrul în cea mai simplă şi accesibilă modalitate? trebuie neapărat prin cur! neapărat aşa ca cât mai multă lume să fie deranjată şi enervată
de ce pur şi simplu să primesc plăcere de la comunicare şi interacţiune cu oamenii, trebuie jă de adus intrigi, tragedii, de colorat oamenii în alb şi negru de făcut diferenţieri, de pus pe cineva sus şi pe cineva jos şap de inversat

da eu iaca îmi pare că am dezvoltat o reacţie adversă la toată complicaţia asta
eu o trimit #mat
şi singur mă duc

noapte bună

sursa imagine

18 comentarii:

  1. Good! simply good :) Eu tot asa spun: "будь по проще и люди к тебе потянутся"!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena: şi un #mat la sfâşit

    Fluff: încă nu dormi?

    RăspundețiȘtergere
  3. :) тебе русский или французкий?

    RăspundețiȘtergere
  4. franceza e mai fină
    rusa mai expresivă :D

    RăspundețiȘtergere
  5. posibil :) dar deja intr'atita m'am obisnuit cu cele franceze ca in rusa nu mi se mai intoarce limba :D
    ps. In franta, uneori ai impresia ca "maturile" au intrat in limbajul curent. Si cei mari si cei mai putin mari le utilizeaza cu tota ocazia. De la inceput te shokeaza (mai ales cind am auzit de citeva ori de la profi) dar pe urma te obisnuiesti si nici nu mai simti diferenta =)) Tzin minte o data la fac, semnind un cec pt plata anului universitar, am gresit si am exclamat "merde!" ooOOOooo - am rpimit mustrare: patzanu din fata mi'a spus "sdesi ne rugaiutsya" mi'a stat "rusine" si i'am spus "pardon"... Doar pe urma mi'a venit in gind ca trebuia sa'i raspund gen :"utilizarea acestor cuvinte denota clar bunul meu nivel de insusire a l.franceze... n'est pas, Monsieur? :DDD"
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pune "lăcată" la comentarii pentru Fluffy Dandelion c-ap îi rău di tăt >:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena> ap te matiresti?

    Fluff> nica cenzura pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu sunt de acord !!
    Nicolae te contrazici cumva ??
    vezi : Sa vorbim de viata? 20 aprilie 2009
    . vadim

    RăspundețiȘtergere
  9. Vadim eu mă contrazic în ft multe chestii regulat şi permanet
    eu îs peşte şi asta este una din esenţele mele

    cât despre postul cela nu cred că mă contrazic aici

    1. descrie stări total diferite, una e să fii plitisitor vs. creativ şi cu totul altceva eficient vs. complicat(zaibiojnîi)
    2. postul acesta e scris în urma interacţiunii cu anumiţi oameni, acela în urma unor reflecţii

    RăspundețiȘtergere
  10. ne complicăm pentru că aşa am fost învăţaţi chiar din şcoală. chiar dacă ştii că ecuaţia se reduce la valoarea 1 - nu tu trebuie să demonstrezi pe 10 pagini cum ai ajunge tu la 1.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nicu, tu vrei eu aici sa'ti insir 2,3 maturi? :d la "comanda" nu pot, sorry.. si nici nu sunt in starea emotionala respectiva insa cind e cazul ap se exclama automat deja in fr...in rusa o sa fie curind in md :)si cum spune o prietena, "nu de dragu matului da de-atata ca alte cuvinte greu de potberit cand situationu e herovyi de tot :)"

    RăspundețiȘtergere
  12. Moldoveanul: cac variant, numai că afacerele trebuie făcute efecient şi nu pe 10 pagini pentru demostraţii totuşi

    Elena: hmmm, ap mai bine fără dară

    RăspundețiȘtergere
  13. agree :)
    respect pentru posturi creative, cu scop stimularii creativitatii !
    . vadim

    RăspundețiȘtergere
  14. agree :)
    respect pentru posturi creative, cu scop stimularii creativitatii !
    . vadim

    RăspundețiȘtergere
  15. franceza e mai fină
    rusa mai expresivă :D

    RăspundețiȘtergere
  16. posibil :) dar deja intr'atita m'am obisnuit cu cele franceze ca in rusa nu mi se mai intoarce limba :D
    ps. In franta, uneori ai impresia ca "maturile" au intrat in limbajul curent. Si cei mari si cei mai putin mari le utilizeaza cu tota ocazia. De la inceput te shokeaza (mai ales cind am auzit de citeva ori de la profi) dar pe urma te obisnuiesti si nici nu mai simti diferenta =)) Tzin minte o data la fac, semnind un cec pt plata anului universitar, am gresit si am exclamat "merde!" ooOOOooo - am rpimit mustrare: patzanu din fata mi'a spus "sdesi ne rugaiutsya" mi'a stat "rusine" si i'am spus "pardon"... Doar pe urma mi'a venit in gind ca trebuia sa'i raspund gen :"utilizarea acestor cuvinte denota clar bunul meu nivel de insusire a l.franceze... n'est pas, Monsieur? :DDD"
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu