m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 18 iunie 2010

who is Voronin?

nu, da serios suntem o naţiunea de oi mioare care au nevoie de baci
baciul mândru a acestei naţiuni mândre este gheagea preşedintele Vladimir Voronim şi "пошли нахер пацаны"

el când vine la TV, tot facebook-ul şi twitterul îl citează
atâtea maxime nici Aristotel nu are!
nici Chirtoacă, nici Snegur, nici Ghimpu nu sunt atât de admirati urmăriţi, куда им? ei doar visează la aşa faimă!

drept ziceam Filat la un offline:
el vine o dată pe lună la TV, zice ceva şap ţara are ce discuta o lună... aşa şi trăim de la apariţia la ProTV până la pariţia la Publika

P.S. interesant cum s-a simţit una din "organizatorii loviturii de stat din 7 aprilie" faţă în faţă cu cel care era la putere atunci?

P.P.S. da nia ni-i #mat eu mă uit fotbal, iar mâine vreau să văd ochii colegilor din Franţa când vom discuta meciul cu Mexic

over and out

ţâţele de aici, nu au nici o legătură cu articolul dar îs plăcute

23 de comentarii:

  1. Da mie mi se pare ca bikul de la colonita are maxime mult mai interesante: moldova inca zeci de ani isi va aminti de tankistul care inchide telefonul numarul doi si stie chiar si doua cuvinte intr-o limba straina.

    Bonjour madam patzani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Voronin este omul care a 'frinat' dezvoltarea Moldovei timp de 8 ani, omul care a organizat si condus o forta politica anti-nationala, este omul care reprezinta 'bicii' in parlament, dar imbucurator este ca timpul lui a expirat ...

    RăspundețiȘtergere
  3. blea
    de unde la mine atâţia anonimi pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mai bună parte a articolului este poza.
    Felicitări pentru Mexic o echipă simptică :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. da
    mie tot poza cel mai mult îmi place :D

    RăspundețiȘtergere
  6. xstati hobbit
    da tu pe miau sau pe dorina le ştii?

    RăspundețiȘtergere
  7. He-heee.. interesant ... eu azi tot am scris despre Voro.. si futbol...
    Please see it:
    Fotbal vs Politica - Mexic vs Voronin!
    http://wtfmd.blogspot.com/2010/06/mexic-vs-voronin.html

    RăspundețiȘtergere
  8. La mine buhneşte hipotalamusul o_O nu înţeleg.
    Man, cum adică lucrez cu ele?
    Dacă te referi la IP meu, păi arată cam dubios
    dar eu nu locuiesc în md şi nu cunosc nici o miau.

    RăspundețiȘtergere
  9. apu taman că nu eşti în .md de asta şi şi te întreb
    bun nu e atât de crucial, ai grijă de hipotalamus, se zice că încă transplant nu s-au învăţat să facă

    RăspundețiȘtergere
  10. mai sunt oameni care n-o shtiu pe miau deci mai am de cunoscut oameni,asta-i minunat! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonimi is cu mult mai multi, dar nu toti comenteaza ;)
    .Vadim

    RăspundețiȘtergere
  12. Gata pe miau o ştiu, a mai rămas să aflu cinei dorina

    RăspundețiȘtergere
  13. ba nu, ţîţele de aici au o legătură - voronin este o curvă politică ca toţi ceilalţi politicieni.

    RăspundețiȘtergere
  14. hmmm
    da vezi căţâţele îs scumpe
    da curvele ieftine
    nepaluciaeţa

    RăspundețiȘtergere
  15. pufffff.... mai bine nu citeam postul ista.. mai precis un comentariu. cind citesc asa comentarii ap tare ma mai enervez X(
    ok, de acord, Voronin n'a scos tara din rah** dar oare numai el a adus'o in starea asta? me intreb oare ce au facut si Snegur si Lucinschi? Da acum???
    nu da mie chiar nu'mi vine sa cred cum o buna parte de populatie este sigura ca EI sunt de vina (1); ca numai ei trebuie sa faca ceva k sa amelioreze situatia (2) & alea, alea, alea... dar bine, nu mai comentez la asa teme pt k m'am zai** sa ma consum la acest subiect. nu m'ai citesc Nimik! da chiar nimik ce tine de politica!! voilà, si ma doare'n pix cine e vinovat, doar ca e trist ca majoritatea numai asta si cauta: vinovatul... fara k sa depuna eforturi.. si mai departe?
    Anonimi ... chiar nush Nicu de unde ai atitia ))
    ps. sorry pt mat'uri :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu