m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 26 iunie 2010

world cup 2010 for чайники

pentru cei care reprezintă jumătatea de glob pe care în cot îi doare de fotbal, şi se gândesc că poate-poate s-or uita la finală ca să nu fie chiar cu totul în ziua de ieri aduc mici explicaţii, neprofesioniste şi subiective dar din suflet
înainte de a începe câteva chestii de bază:

  • fotbal se joacă cu picioarele; cu mâinele doar dacă eşti portar, da portar nu e tare bine să fii, pentru că nu baţi goluri da le scapi, poate de asta le-au dat voie să joace cu mâinele-în semn de consolare
  • salariu mediu a unui jucător din top cluburi de fotbal e 2 milioane de ruble europene
  • la campionatul mondial joacă ţări nu cluburi
  • există mai mulţi fotbalişti cu numele de Ronaldo


1. de ce este atât de important campionatul mondial de fotbal?
e simplu: astăzi fotbalul a devenit cel mai popular sport din lume, chiar şi în US tot mai mulţi oameni urmăresc jocul cu picioarele după plecarea lui Beckham în LA(los angeles dacă ceva)Galaxy, spre detrimentul basketului şi a "beizbolului"
plus că unde poţi să mai vezi neni milionari alergând după minge aşa cum o fac băieţii din curte?

2. ce era atât de deosebit la acest campionat(înainte de începerea lui)?
este pentru prima dată când se joacă în Africa(şi posibil ultima)
pe lângă asta erau minim 7 favoriţi la câştigare: Italia(campioană în 2006) Olanda(jucători tare ciotcoş) Argentina(au şeal mai bun jucător-Leo Messi) Anglia(campionat puternic, echipă super echilibrată, antrenor mare, ambiţii enorme) Brazilia(by default) Spania(campioana Europei şi vopşă megaechipă) Germania(oleacă tras de urechi dar totuşi să recunoaştem că aişetea pot juca[ei bun cianişii nu pot recunoaşte dar deja ştiţi])

3. de ce toată lumea se #mat-ireşte despre campioantul ista? de ce e atât de deosebit acum?
în primul rând pentru că finalistele de anul trecut(Franţa şi Italia)au plecat acasă, în genere Europa cam o ia la curişor anul acesta, unde mai pui că echipe ca Noua Zeelandă(seamănă oleacă cu Moldova doar că au caracter spre diferenţă de futboliştii noştri)nu a pierdut nici un meci.
pe scurt: şocuri peste şocuri, iaca Unimeida ar fi fericită să fie acreditată oficial la acest campionat 100%; treb de intrebat de Maia de ce nu au plecat

4. ce are să memoreze lumea după acest campionat?
dacă în 1998 şi 2006 din diferite motive am ţinut minte capul lui Zidane, în 2002 dinţii lui Ronaldinho iar în 1994 golul lui Hagi de la juma de teren ap de data asta vom ţine minte cuvântul vuvzelă, ca să afli ce e asta apasă aici sau apasă pe mingea care apare practic sub orice video pe youtube.
eu dacă aş şti cine a invent-o ap i-aş băga-o ştiţi unde?!

5. da eu tare mă bucur pentru că toate cele 3 echipe favorite ale mele au mers mai departe: Olanda, Anglia şi Spania


şi un clip la temă

10 comentarii:

  1. articol îndeosebi pentru fetele care nenavidet fudbolu.. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ap da! :D
    fetele iestea s-au filmat în clipul de la finalul lui :P

    RăspundețiȘtergere
  3. :D îni pare k 'nşep să-nţeleg

    RăspundețiȘtergere
  4. :D Mi-a placut... :)
    cu toate ca imi place si mie "futbolu" totusi sandalele fetelor din video mi-au facut cu ochiul :)is tare clasnie :)
    o sa incerc si eu sa foc fotbal in tocuri, cine stie, poate e mai comod?

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca o sa ramin in viata, numaidecit! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. ap da! :D
    fetele iestea s-au filmat în clipul de la finalul lui :P

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu