m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 22 iulie 2010

greed(lăcomia)

nu-s o persoană foarte religioasă, prefer să am credinţă, dar dacă nu greşesc lăcomia este unul din cele mai mari păcate

acum imaginaţi-vă că sunteţi într-un muşuroi de furnici, iar fiecare furnicuţă este lacomă... cam aşa erau oamenii din hotelul în care am stat, atunci când venea ora mesei
7 felii de harbuz, din care 4 se întorc pentru a fi aruncate, 4 feluri de carne din care se gustă doar câte puţin de fiecare pentru că pântecoiul mare şi gras deja e plin

şi apoi, la bazin câte un hot-dog în fiecare mână, cu câte 3 păhare de ceva alături, nu contează dacă le consumi sau nu, "шара сэр"-pedijeaba de ce să nu îmi iau mai mult? numa că în mormânt cu aiestea nu te duci...

un lucru era fain: m-au făcut să mă gândesc de 2 ori înainte de lua ceva, dacă chiar îmi trebuie sau pur şi simplu întind şi eu mâna

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu