m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 25 august 2010

cum așa?


nu-s expert politic, nu mă dau a fi unul pe siteurile de știri și în general eu accept idea că nu aș fi tare strălucit. dar nici chiar prost-prost nu mă cred
da iaca o chestiuță nu înțeleg:

cum de iese că Republica Moldova așa mică, cât picătură de apă pe harta lumii, țară pe care mulți nici nu o știu, da iaca nuștiucum așa iese că e ppț ce de divizată?
Transnistria cu drumurile și vamele ei strălucite
Găgăuzia cu autonomia ei
Bălțiul cu comuniștii...

nu-nu să nu credeți eu nu discriminez! am prieteni din Gagauzia foarte buni, Bălțiul e un oraș față de care am un atașament aparte, Transnistria sincer o consider parte componentă a Moldovei, dar anume de aici și vine frustrarea; cum așa domnilor și doamnelor de am deseori impresia că unica Moldovă e Chișinăul și încă vreo 2 orașe da restul atonomii moldave?

of, of, of.

și nici o vorbă despre rezultatul meciului Sheriff-Basel

sursa imagine

11 comentarii:

  1. jăli mari şi cu divizarea da şi cu meciu de azi..

    RăspundețiȘtergere
  2. și țară așă futbol?
    apropo câți fotbaliști moldoveni îs la Sheriff cineva știe?

    RăspundețiȘtergere
  3. da vot imenno: ce'i acolo cu (O_o ce denumirie) meciul Sheriff-Basel? explicati si la cei care nu prea se pricep in fotbal ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Nica acolo, o luat bataie Sheriff, pe merit.

    RăspundețiȘtergere
  5. asta si inseamna toata divizarea asta... ca nu mai este Moldova o tara, da asa... o bucatica de pamint.
    o avut nenorocul sa fie situata intr-un punt geostrategic foarte bun: cuiva ii incurca, cineva gaseste cum sa spele bani pe-aci.

    P.S: asa-s de bucuroasa ca am parasit
    Transnistria, acolo sarmanii oameni asa-s dezinformati... :(

    RăspundețiȘtergere
  6. :D
    dap tu încş în transnistria ai fost uuuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  7. eu acolo am trait 10 ani :) buna experienta.

    RăspundețiȘtergere
  8. dak traiesc deam aici - insamna ca nu.
    in schimb, stiu cit de evoluata poate fi manipularea si nedreptatea!

    RăspundețiȘtergere
  9. jăli mari şi cu divizarea da şi cu meciu de azi..

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu