m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 12 august 2010

romane de mare...şi nu doar



vorbeam ieri cu cineva de romanele de concedii, vacanţe etc.

interesantă chestie romanele astea
seamănă cu un chibrite cel mai des, se aprind dintr-o privire, dintr-o atingere şi ard puternic pentru a lăsa urmă dar rareori suficient de lung pentru a aprinde o pădure
deşi sunt excepţii, când 2 se întorc din acel neobişnuit, unde erai fără griji şi fără ceas, se întorc în oraş şi încep să se caute, să construiască să salveze
unora le iese...

dar sunt totuşi un sceptic al acestor romane
şi în acelaşi timp susţinător
ele seamănă cu alcoolul: te îmbată şi te relaxează, dar ce face când te scoli dimineaţă şi nu mai e nimic decât uscatul din gură?

dar: unora le iese

vara e pe sfârşit tu ai fost la mare?

sursa imagine

10 comentarii:

  1. glavna s nu şii tătî viaţa o vacanţă

    RăspundețiȘtergere
  2. stabilitatea e legea comunismului :D
    aşa că oleacă de vacanţă oleacă de lucru :P

    RăspundețiȘtergere
  3. heh. sunt si eu sceptica la asa ceva. si dak dupa asa romane se prevede o continuare ne-boema atunci nu a fost doar un roman de concediu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, dorim sa-ti facem o propunere comerciala. Daca esti interesat trimite un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. depinde cum te atirni fața de aceste romane

    RăspundețiȘtergere
  6. fiecare alege ce vrea
    tu cum te atârni?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu