m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 3 august 2010

top 10 cuvinte din Moldova(atffetcă)


am citit la Iulian despre top-ul cuvintelor din Moldova(în opinia lui)
stau şi mă întreb: cum îşi imaginează el ca cuvântul bloguri să fie în el, dacă bloggerii preponderent sunt în Chişinău, sau în genre în afara ţării şi se dau cu aere despre Moldova de acolo?
pe scurt

m-am gândit cam cum ar arăta lista top 10 cuvinte care reflectă realitatea Republicii Moldova la momentul actual?
iată ce am obţinut:
1.  alegeri
2.  cumătru
3.  televiziune
4.  comunism(îîî unii vor să scape alţii vor înapoi)
5.  filat-aista e un fel de fenomen amu
6.  politică
7.  UE
8.  sinistraţi-a mai scăzut valul
9.  nunţi-taare multe amu
10. nuştiu iaca ce să pun pe 10, poate internet? ca tendinţă....deşi nu sunt sigur, idei?

sursa imagine

14 comentarii:

  1. Consulatul României :))))) (dar e de scurt efect :D )

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. nu este "top-ul cuvintelor din Moldova" ci care ar caracteriza Moldova
    2. referitor la bloguri - am spus, e opinia mea, din ce în ce tot mai mulţi îşi fac bloguri
    3. "la momentul actual" mă refeream nu în ziua/luna curentă, ci perioada 2010, respectiv sinistraţi/nunţi cam so so (dar este opinia ta :P)

    RăspundețiȘtergere
  3. Consulatul româniei eeeeeste dar matincă pe 11
    Bloguri au maxim 2%, bloguri jii nişatâta

    RăspundețiȘtergere
  4. inca de adaugat admitere:) si odihna:)

    RăspundețiȘtergere
  5. deam fiecare adaugă ce îl doare :D

    RăspundețiȘtergere
  6. da ce ziceţi de "lupta cu morile de vînt"?

    RăspundețiȘtergere
  7. am mai zis: fiecare adaugă ce îl doare :D

    RăspundețiȘtergere
  8. ar putea fi al 10-lea...ca tendinţă de long term

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe 10 pune ''călduri''. E solicitat cuvântul, lumea trebuie să se jăluie ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. ar putea fi al 10-lea...ca tendinţă de long term

    RăspundețiȘtergere
  11. 1. nu este "top-ul cuvintelor din Moldova" ci care ar caracteriza Moldova
    2. referitor la bloguri - am spus, e opinia mea, din ce în ce tot mai mulţi îşi fac bloguri
    3. "la momentul actual" mă refeream nu în ziua/luna curentă, ci perioada 2010, respectiv sinistraţi/nunţi cam so so (dar este opinia ta :P)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu