m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 3 septembrie 2010

probleme



cele mai multe probleme în viaţă sunt imaginare, create în minţile noastre, în mândrie, în complexe şi în tot ce ne formează pe noi ca personalităţi
probleme mari îs vreo 2-3: moarte, foame, război(care le aduce pe ambele), lipsele mari...şi cam atât. pe astea ne-am învăţat să le depăşim: mână în mână, umăr în umăr cu persoanele dragi

iar cele imaginare cele mai dese ori sunt generate de imaginaţie contra...persoanelor dragi
suntem toţi diferiţi, toţi la fel
îmi plac copii, ei la cât de repede se supără la atât de repede iartă

sursa imagine

4 comentarii:

text © Nicolae Apostu