m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 21 septembrie 2010

vecinii mei



da vouă vă place muzica? eu iaca am muzică fiecare zi, de dimineaţa până seara:

vecinii mei fac găuri în pereţi la ora 9 dimineaţa duminica (asta aşei din dreapta sus)
vecinii mei ascultă muzică în noaptea de duminică spre luni la volum maxim (asta în stânga jos)
eu îmi iubesc vecinii dar m-am dus de dimineaţa luni şi le-am închis naibii şi la cei din dreapta sus şi la cei din stânga jos lumina
acum nu o să mai am muzică, dar am să am somn

data viitoare tai cablurile
sau poate totuși să sun poliția?


sursa imagine

10 comentarii:

  1. depinde, daca citesc vecinii blogul tau?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea cred
    hai să ne imaginăm ambele scenarii:
    a.citesc
    b.nu citesc

    RăspundețiȘtergere
  3. taie tăt nah..
    somnu costă mult :D

    RăspundețiȘtergere
  4. "eu îmi iubesc vecinii dar m-am dus de dimineaţa luni şi le-am închis naibii şi la cei din dreapta sus şi la cei din stânga jos lumina
    acum nu o să mai am muzică, dar am să am somn" - и настроение улучшилось! héhéhé

    RăspundețiȘtergere
  5. ioi. mai bine deam implica politia. las ei sa-si bata capul. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. taie tăt nah..
    somnu costă mult :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu