m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 18 octombrie 2010

potențialii angajați?



am avut o discuție cu "toata elita tinerilor" cum a zis Daniela am vorbit despre așteptările angajatorilor de la tinerii specialiști, discuție ca toate discuțiile cu identificarea problemelor și găsirea soluțiilor
dar
m-au pus în poară niște statistici instante

1. jumate din cei care fac acum studiile nu știu ce vor să facă după absolvire. și asta e o problemă mare. odată ce vrei să te angajezi dar nu știi ce anume vrei să faci, la sigur nu te vei angaja. odată ce zici că vrei o afacere, dar nu poți răspunde la întrebarea: în ce domeniu și prin ce vei fi mai bun ca alții, la sigur afacerea ta va muri.
ca să vrea să te cumpere cineva, trebuie să știi ce vinzi
2. mai mult de jumate recunosc că nu vor lucra conform specialității. întrebare: la ce nouă atâția economiști și jurișiti, dar am mai scris despre asta
3. avem oameni care nu aleg facultatea care și-o doresc. și merg ca la ocnă, zi de zi. și apoi se dezamăgesc. și e mare fericire, credeți-mă, dacă au tăria să recunoască și să aleagă o alta pentru master, iar dacă nu?

ap încotro cu educația?
educația continuă să fie un exponat de muzeu, sofisticat și teoretizat, scump pe alocuri, dar care este departe de a oferi ceea de ce are nevoie un tânăr pentru a deveni un membru productiv al societății în care trăiește

sursa imagine

5 comentarii:

  1. eu fac parte din cei care "se gândesc" să aleg alta pentru maesterat :(

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca ar fi bine sa luam in considerare si situtatia de la noi sau mai bine zis specificul managementului "de simt comun": angajatii au anumite sarcini in fisa postului, fisa desigur daca exista, dar in realitate fac fie cu totul altceva sau mai au inca un mln de sarcini pe linga...

    RăspundețiȘtergere
  3. Maestro: in ce domeniu?
    Irina: asta e missmanagement, nu management

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai pseudolicentiatule, habar nu ai ce inseamna missmanagement.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu