m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 3 noiembrie 2010

dacă îi interezic (pamflet)



în Georgia cică au scos comunismul în afara legii
în principiu nu cred în relevanța unui asemnea pas în Moldova, argumente și dezbateri sunt multe, dar nu despre asta am să bat tastatura

mi-am lăsat imaginația să zboare și mi-am pus întrebarea ce ar fi dacă așa ceva s-ar întâmpla
evident PCRM ar trebui să facă un rebranding
ce opțiuni ar exista?

a. Partidul Tractoriștilor din Moldova.
lozinca electorală: tractor în fiecare familie

b. PPCD-no coment aici, cine știe-știe

c. Victoria. da și? denumire destul de "marketingavaia" și destul de comunistă
numa nu știu va trebui să plătească royalty la toate Victoriile din Moldova sau ba?

d. Interzișii-denumire pretențioasă și rebelă, le asigură 6% la orice electorală

e. fac 101 de candidați independenți, amu asta e la modă


sursa imagine

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu