m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 7 decembrie 2010

Supergheroii


intro: nu toți, doar supergheroii de pe internet, probabil mulți dintre noi îi cunosc dacă nu personal ap cel puțin i-au văzut pe bloguri și rețele sociale oamenii fără sindromul supergheroilor pur și simplu îndură, așa cum o facem de mii de ani


avem supergheroi peste hotare
ei se spetesc la greu zile întregi
muncesc la greu în Grecia sau la Italea, pentru ca să trimită bani acasă și să recunoaștem economia noastră mult timp trăiește și datorită lor

doar că acești oameni nu îs simpli, mulți dintre ei cu studii superioare, cu ambiții mari, nerealizate
și iată, seara aceste ambiții mari vin acasă
pun bușile obosite pe scaun și deschid internetul-calea spre casă, patria părăsăită și uitată de ei

iaca stau bușile în fața compului și văd: oooo! dap PD și PCRM vor să facă alinață
și aici se trezește spirtul de patriot,
dap eu jă-j am votat cu Filat. cum așă? T-R-Ă-D-A-R-E!!!
coaiele se trag în burtă
ochii se înroșesc de furie
și degetele încep comentarii anonimo-patriotice:
Ridică-te de pe brațe Basarabie!
Toți în ЗЬФТ!
etc. etc. etc.

numai că bușile obosite mai departe de comp nu se duc
mai trag o beșină seacă ditunătură înădușită, și mulțumiți de faptul că și-au exprimat patriotismul se duc la somn
iar a doua zi din nou: muncă la greu, ambiții nerealizate, western union...

da noi și? noi jă nu suntem patrioți, noi pur și simplu trăim aici, și suntem proști-proști și trebuie să ne zică cineva care a schimbat Moldova pe LaItalea cum să procedăm și unde să mergem
noi de unde să știm cum se trăiește și de unde să înțelegem încotro să o luăm fără îndrumări mărețe? de acestea: anonime și cu cât mai multe clișeuri în formulări
of, matincă m-am'nervat aiurea


popo(r)ul a ales, eu pân acum nu pot înțelege de ce așa, dar asta e...


sursa imagine



P.S. ЗЬФТ=PMAN

5 comentarii:

text © Nicolae Apostu