m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 4 decembrie 2010

vârsta?


recent am tras ajuns la concluzia: vârsta contează mai puțin

adica nnna eu și așa eram de această părere
dar acum mi-am afirmat gândul: faptul că ești  mai bătrân nu neapărat ești mai deștept, sau mai bun

anii aduc în mod obligatoriu experiență, ș-atât
de care experiență bună-rea nu se știe

intelect? adaugi Doamni că am familia mare-zicea prostul în fața ceaunului cu lapte care fierbea
iaca așa și cu intelectul, mai mult îs de părerea că agerimea minții unui tânăr lasă uneori bătută gândirea greoaie a celor mai în vârstă


de aici câteva întrebări firești:
de ce la studii suntem clasificați conform anului de naștere și nu conform altor abilități?
de ce persoana mai în vârstă neapărat trebuie respectată mai mult decât cea tânără?
și în final
o frază a unui profesor
Faptul că tu ești tânăr nu neapărat înseamă că ești viitorul țării, faptul că eu îs bătrân nu neapărat înseamnă că sunt deștept

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu