m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 16 ianuarie 2011

gânduri şi linkuri

gândul 1
am fost la protecţia drepturilor consumatorului
drept răspuns mi s-a explicat o procedură sofisticată şi birocratică
aşa e legea nu am ce spune
dar de ce pe site nu este nimic indicat despre lege? pentru ce să existe adresă pe internet dacă nu informează vizitatorii acesteia?
P.S. bine că aveţi spaţiu pentru poze irelevante

gândul 2
din ininţiativele care plac
este asta au reşit aceşti tineri să adune speakeri buni, pe unii îi ştiu personal şi pot să recomand cu ferimitate, plus din câte ştiu se mai lucrează la ceva surprize


gândul 3
de luni pentru mine începe 2011, până acum mă aflam cam în 2010
fără link

later edit: mergeam în rutieră cu Ana, Eugen, Pavel și Olesea
șoferul a avut gliuc de sistem și țipa că cineva nu a achitat, și că pân nu achită nu merge mai departe
am coborât noi 5 și încă 3 pasageri, am luat banii
în total pierdere curată de 24 lei + presupusa neachitare
după asta a mers mai departe
unde logica?

2 comentarii:

  1. lol si daca unul din cei trei nu a achitat, a luat inca 3 lei de la sofer si a coborit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. lol si daca unul din cei trei nu a achitat, a luat inca 3 lei de la sofer si a coborit :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu