m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 19 ianuarie 2011

prinţesele nu fac pipi pentru că nu există



serios, eu aveam o cunoştinţă care se duce la prinţul ei pe noapte şi cât era la el nu mergea la WC, dimineaţa fugea acasă ca să îşi facă chestiile şi apoi revenea...săraca fată

pe de altă extremă bărbaţii moldoveni despre care se zice că ar fi proşti la pat pentru că nu îşi spală cucoşelele, nu fac sex oral şi mai era ceva cu mirosul subraţului

undeva între aceste 2 extreme majoritatea oamenilor pe glob

fiecare majoritatea tinerilor încearcă să fie cât mai atractivi pentru că exteriorul este una din căile spre succes-fapt cunoscut, dar extrimităţile duc spre mutriţe strâmbate

ap cum dară? prinţese nu există, dar nici cu miros de subţiori nespălate nu e bine? iar sex să facă vor toţi şi încă apreciaţi să fie?

temă deschisă pentru recomandări în comentarii :)
fetele fac recomandări pentru băieţei, iar băieţeii pentru fetiţe


sursa imagine

23 de comentarii:

  1. hahaha .. yo maio ce teme începi a aborda Nicule ... totuși totul ține de libertatea de exprimare a persoanei ,.. cred :) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi bine ca toți să fie naturali, adică să meargă să facă pipi dacă au nevoie, asta-i normal....însă principalul ca toți să se spele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nici prinți pe cai albi nu există! așacă o metoda de a trece rușinea cu nevoile omenești e să rogi jumatatea să pună ceva muzică la maxim:D asta așa pentru ca să te simți ca acasă.
    Nu cred că cineva a încercat toți bărbații moldoveni ca să-i pună pe toți într-un sac..
    Și pe unul/una îngrijit/-ă poți să-i prinzi nespalați :) Totul depinde de circumstanțe, termenul relației etc., dar să nu uităm de bunul simț.
    Tema zilei : Pipi-țivă/Spălațivă

    RăspundețiȘtergere
  4. există cai albi asta precis! :D

    tema zilei rupche!

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm. da' eu am cunoscuti care au in baie un fel de chiuveta cu robinet, numai ca josuta, destinata in special femeilor - ca sa-si spele organele genitale dupa ce si-au facut treburile. si no stress.

    RăspundețiȘtergere
  6. inca o intrebare :
    se ingrijesc de propriul corp, de regula, mai mult femeile (cunoscut lucru - geluri, lotiuni..), de ce atunci majoritatea barbatilor refuza sa-i faca propriei iubite un sex oral, cind accepta ca aceasta sa-i faca unul lui?

    RăspundețiȘtergere
  7. nuştiu
    întreabă-i pe cei care nu fac

    RăspundețiȘtergere
  8. pt ca noi vrem sa parem perfecte intotdeauna, si asta ajunge pana la absurd. Nu intreba de ce, logica in spate nu exista, pt ca logic ar fi invers.Sunt fetele uneori stranii si disperate de a face totul perfect si ca sa-i placa jumatatii?! Eu zic ca da. si eu is fata btw :D

    Majoritatea incearca sa se justifice si sa zica ca ii stupid ce facea cunostinta ta si ca ii stupid sa nu te pisi, c*** si tot asa, dar oamenii fac mult mai grave prostii doar pentru a arata perfect. Iarasi, stupid si fara logica, dar in cazu dat suntem condusi de partea emotionala si irationala, si noi fetele suntem deseori asa :)

    da iaka un moment favorit al meu din SATC, si uite ce zice ciuviha la urma, and i partially agree :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IU1mr1EKq3M

    Siti cuminti si paliubomu la viceu tre de dus, daca nu, dauneaza grav sanatatii! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. ei da, tat ghini :)

    iaka eu tot rabdam toata ziua la scoala si nu ma duceam la viceu ca nu puteam sa fac pipi in fata cuiva (ca viceu de aista cu 3 in rand si fara usa)-- off, saraca de mine :)

    pup si si-i cuminte! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. apropo, fetele nu merg la WC dar la baie ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. eu tot uneori zic că merg la baie... dar nu îs fată am verificat :D

    RăspundețiȘtergere
  12. am scăpat aici mult :) cai albi există..poate si prinți pe ei prin marea britanie pe undeva.
    Imi plac temele care-s taboo pentru unii :)
    Vrem prodoljenie(în caz că-ți vine vreo idee)

    RăspundețiȘtergere
  13. idei sunt
    dar le dau cu mărunţica :)

    RăspundețiȘtergere
  14. tare si subiectele nu doar asta vreo cateva am citit aici eram mai mult curios la comenturi ...sa vad reactii :)))) scrii calculat cum zici tu "cu maruntica nu mult nu aiurea cum fac multi si apropo tu postezi doar la ora fixa :)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. :) oră fixă
    și mă străudi fiecare zi, bloggingul își are regulile sale

    mulțam de apreciere

    RăspundețiȘtergere
  16. tare si subiectele nu doar asta vreo cateva am citit aici eram mai mult curios la comenturi ...sa vad reactii :)))) scrii calculat cum zici tu "cu maruntica nu mult nu aiurea cum fac multi si apropo tu postezi doar la ora fixa :)))))

    RăspundețiȘtergere
  17. există cai albi asta precis! :D

    tema zilei rupche!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu