m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 3 februarie 2011

albii!

se zice că să fii diferit e greu
mai ales în altă ţară
mai ales dacă eşti de altă rasă

am prieteni
Lena în Cameroon
Poly în China
altă Lena în India

dacă te uiţi peste experienţa lor atunci ajungi la 2 concluzii:
1. este greu să fii diferit
2. să fii alb printre alte rase e o prioritate

oamenii te admiră, vor să fie alături de tine şi să te servească
în fine te simţi admirat

acum, cum se simt chinezii, indienii sau africanii care vin la noi? discriminaţi şi umiliţi, încercaţi să vorbiţi cu stundeţii care fac studiile pe aici
noi ce dacă avem altă culoare suntem mai speciali?

în acest context îmi aduc aminte de un video, şi în special de mesajul de la final

7 comentarii:

  1. la noi într-adevăr străinii se simt discriminați, din păcate....

    RăspundețiȘtergere
  2. yeah... try gays... incearca sa fii tu isuti in public, doamne fereste - hai la biserica; vrag noroda, pozor! si te mai trezesti cu cheatra-n cap sau prosto te bat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti sã alegi: sã arãti la toti cã esti gay or nu, faptul cã esti de altã culoare nu o poti arãta doar la oamenii în care ai încredere

    RăspundețiȘtergere
  4. de acord, culoarea nu o ascunzi si situatia este mai buna. dar sa arati la toti ca esti gay, nu sunt nevoie de prezentari in cazul in care vrei sa fii liber, si totodata poti sa alegi sa nu te deschizi complet - acceptind consecintele unei vieti duble si incomplete.

    RăspundețiȘtergere
  5. Despre minoritati : ma simt si eu bizar cind iau metroul care trece prin nordul Parisului, printre zece negri - un alb :)

    SI e adevarat ca printre gulerashele albe, adica oamenii cu munca calificata, negrii sint foarte putini, de altfel est-europenii la fel :) Si nu e o chestie de culoare, ci de dorinta de a se civiliza... Foarte putini din ei isi doresc sa progreseze, in familie nu se incurajeaza dezvoltarea.

    In opinia mea, atunci cind negrii vor fi mai dezvoltati decit albii, albii se vor simti rushinati de culoarea lor. Acelasi lucru se poate spune despre tigani : sau ii vedem ca pe o minoritate defaforizata, sau ca pe un popor care nu are dorinta de a se dezvolta.

    Acum tema homosexualitatii in Moldova : o tentativa de a unifica Moldova la trendul de globalizare... care in viziunea mea e descructiva... dar asta e alta tema :)

    Cu respect

    Katia Panu

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu