m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 23 februarie 2011

cum eu deveneam "tată"

unii deja știu de ce
alții, care nu, pot întreba dacă îs tare curioși

dar recent am început să mă simt "tată"
1. am învățat că nu îs gata

după asta am început să conștientizez că "plodul" era un pic neașteptat deci de asta e atât de complicat totul
2. m-am calmat

eu îs sociabil, parcă...de asta
3. am apelat la "o mamă" cu experiență, care deși supervedetă(măcar că la nivel md da și și? tot vedetă) m-a ajutat

totuși informația acum nu e în oameni da în cărți internet
5. am citit unmilion de linkuri(nu vă dau oricum nu o să le studiați)am luat și o carte de pe scribd
6. am apelat după ajutor material(un del de cumătrie?)pe care l-am primit de la cineva o casă, de la cineva o hainuță, cineva a oferit un ungheraș mai călduț până la vremuri mai bune și tot așa :))
7. m-am lăudat cu "plodul" evident


8. concluzia de "aur": îi greu măi!

3 comentarii:

  1. Sse pare ca drama a luat sfarsit, si evident cu un happy end, ura! Mare noroc a avut micutul Cloney (asa imi place mai mult cum se scrie) ca a ajuns in mainile unui asemenea "tata", sper sa traiasca inca multi ani si sa fie fericit in noua sa casa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sse pare ca drama a luat sfarsit, si evident cu un happy end, ura! Mare noroc a avut micutul Cloney (asa imi place mai mult cum se scrie) ca a ajuns in mainile unui asemenea "tata", sper sa traiasca inca multi ani si sa fie fericit in noua sa casa :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu