m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 13 februarie 2011

mă sufoc



la noi în țară s-a strâns o masă critică de oameni ratați care au învățat gramatica și au acces la 2.0

apu iaca, se zice nu lua sfaturi de la cei care sunt ratați în viață, pentru că te vor duce cu siguranță în aceiași groapă cu ei, cum îi identifici pe ratați? ei permanent critică, nu fac nimic și cuvântul lor preferat e "fail"

eu mă sufor
cumpăr filtru
mă deconectez
cum a zis și Chirilă azi nu, ap cu totul nu, îi pun în lista de ignore
mulțumesc pa și pusi

diferența dintre critică și feedback nu v-o zic, dar e esențială
feedbackul am să îl iau în calcul mereu, ciritca nu o mai văd

imagine de aici

7 comentarii:

  1. Respiră adînc! uneori asta ajută! da iaca cine are de criticat de ești bun, de ești rău tot te critică.
    :)Ai făcut o greșeală de gramatică, da eu nu vreau să mă axez pe asta.. important e ceea ce ai scris și faptu că te-ai exprimat!

    RăspundețiȘtergere
  2. da tu zi-mi care-s greșelele că eu le corectez și zic mulțumesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer mie astea mi se par nimicuri...E ceva de genu cum ai judeca un om nu pentru ce spune ci pentru că se bilbie, filfie e crăcănat..așacă dă frîu liber greșelilor, ele sînt firești.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, dar e firesc să le corectezi :) mie îmi place când în mod frumos mi se indică o greșeală care am făcut-o, asta îmi oferă șansa să cresc

    RăspundețiȘtergere
  5. OOO Bravo !!!
    asta ma va provoca inca multe zile sa vin la 00.01 si sa gasesc un..... gind sanatos .

    mi-a placut .

    vadim

    RăspundețiȘtergere
  6. deci, pe acest blog, în special postările sunt noncritice? ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba nu, dar nu permanent, mã strãdui sã domine pozitivismul, iar dacã critic mã strãdui sã fie sub formã de feedback

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu