m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 18 aprilie 2011

cum să scrii despre blogosferă

dacă ești blogger(sau jurnalist care vrea PiaR ieftinior)ai câteva varianturi cum să scrii despre blogosferă:

1. să zici că toți de acolo îs pidari iobagi oameni fără imaginație,  târfe ieftine lipsiți de valori și s-au vândut vre-unui politician
2. alegi 5 cumătri și scrii că ei îs cei mai ciotcoș bloggeri a momentului, da și? blogovățul jă nu-i indicator pentru cineva...
3. lingi pe cine trebu, des și plăcut, da pe restul îi faci de nimic, de dorit să lengi pe cineva influent ca acoperișul să fie mai trainic
4. să compari toată blogosfera cu o altă blogosferă, evident în defavoarea .md-argumente nu neapărat trebuie

eu cam astea le-am identificat
urmează să aleg, se zvonește că blogovățul totuși va fi și trebu să mă piaresc și eu

11 comentarii:

  1. noi pentru asta am luptat, kakbâ :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ap' va fi blogovat ori nu va fi, asta-i întrebarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. matincă socriţa o luat peste cap cu asta, nu? ))

    RăspundețiȘtergere
  4. care socriță? despre cine toți vorbesc?

    RăspundețiȘtergere
  5. bun răspuns (ba încă şi argumentat) la adresa soacrei( că asta cerea). mă uimeşte cît de bine s-a pliat replica ta pe articolul ei (de parcă l-ai fi învăţat))...

    RăspundețiȘtergere
  6. care articol?
    care soacră
    updătuţîmă! că simt cum rămân în urmă

    RăspundețiȘtergere
  7. http://soacramica.eu/?p=9987 - savureaza :)

    RăspundețiȘtergere
  8. oioi ce coincidență :D

    RăspundețiȘtergere
  9. care socriță? despre cine toți vorbesc?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu