m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 8 aprilie 2011

jocul pe emoţii

eu pe 7 aprilie am decis să tac
când taci devine mai uşor să observi

ce se întâmplă la noi? se joacă pe emoţii
de obicei pe emoţii joacă artiştii: cântece despre dragoste sau despărţiri, dureri şi fericiri-aiestea se vânt cel mai tare, la fel ca şi filmele sau cărţile sau picturile etc. etc.

da la noi pe 7 joacă toţi
de la parlamentarii


bloggeri
plus

televiziuni, radiouri toţi cu nu i-i lene, încă un motiv de ştiri, încă un motiv de a profita

nici nu ştiu ce să zic: că mi-i greaţă? de ce să îmi fie? tot noi consumăm cacao ista
asta suntem noi: votăm în procent de 40% la sută o reminiscenţă şi vrem show fie şi pe sânge şi minciuni

surse la imagini trebuie să dau sau nu neapărat?

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu