m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 28 aprilie 2011

oamenii

mie îmi plac oamenii
mai mult decât animalele, mult mai mult

fiecare om în sinea sa este o valoare
nu prieteniile pe care le are, rudele sau banii pe care îi face îl fac valoros
ci el cu forțele și abilitățile căpătate

legăturile pe care le creem ne fac să ne simțim mai bine sau mai prost dar nu ne adaugă sau știrbesc din valoare
de asta orice persoană care pășește în viața ta, o face dintr-un motiv, odată ce pleacă, o face pentru că motivul din care a pășit nu mai există și altele nu mai apar

şi încă fiecare din noi are un secret mare-mic, a lui-a nimănui, şi vrem să află secretele altora ca să ne convingem că al nostru nu e atât de straşnic

spațiu mereu e același, oameni tot mai mulți și să îi încapi pe toți nu poți
de asta trebuie să știi să îi alegi pe cei care prezintă cea mai mare valoare
și să îi ții aproape, cât de mult poți

6 comentarii:

  1. "să îi ții aproape, cât de mult poți"..fraza asta mi-a adus aminte de textul cantecului asta:
    "С любимыми не расставайтесь...
    Всей кровью прорастайте в них,
    И каждый раз навек прощайтесь...
    Когда уходите на миг...",
    iar imaginea e o fetitat care iti tine ursuletul tare, tare in brate..heh..

    RăspundețiȘtergere
  2. mie îmi pare că la tine ceva s-a schimbat

    RăspundețiȘtergere
  3. valoare in sens de miau? daca asha atunci da :)*

    RăspundețiȘtergere
  4. asta de rau sau bine?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu știu dacă am pătruns sensul miau până la urmă

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu