m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 9 aprilie 2011

pentru bani?

un fel de articol la comandă:

@nicolaeapostu zic sa scrii despre acei care vad bloggingul doar o modalitate de a face bani... ca ma #mat padruga seia de pe fb


mie în genere nu îmi plac oamenii care fac totul numai pentru bani
recent am dat pe facebook peste un exemplar de blogger(nu dau link că e fu-fu)care se bătea în piept că face blogging pentru bani(asta pe lângă insinuările extrem de valoroase "că este dintr-o familie avută" şi "mai de nu-i #mat #mat ce de deşteaptă")
în fine, nici nu ştiam nimic de acel blog, şi nu cred că îmi voi aduce aminte de el în afara acestui articol

m-am gândit deodată că cei mai buni şi respectaţi bloggeri pentru mine sunt acei care scriu sincer, fără să fie plătiţi ceea ce cred, deşi dau în străchini des, deşi pot să nu fiu de acord cu opinia acestora, deşi nu-s decât diletanţi(ca şi mine)în majoritatea temelor abordate dar pot fi sigur de sinceritatea celor aşternute în faţa-mi

oamenii care scriu pentru bani(permanet)sunt oarecum ca şi profesorii care pun note bune numai la elevii care vin la lecţii facultative la ei, restul fiind insuficient de buni pentru ei

bloggingul este social, ce e social e gratis..sau foarte scump :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu