m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 28 aprilie 2011

poetul @viorelpahomi poezia #laţarî

ogradî
poartî
jin
mă duc păn la deal
ma duc păn la vali
puni mâna
hălășiugî
jin
jin

sărbătoari
sărbătoari mari
treși încoa
mă-ta
borș
borș di săc
borș cu curechi
borș scădzut
taz
jin
jin
tolet
gazăt
marafet
brusturi
povidlî
scarî
sîiac
podnaves
perjî
chersădi
jișîni
alibastru
dau cu crascî
dau cu var
ros crasca
mătur
poreadcî
fac așe, oliacî
s nu sî vadî
șădi urît
dă la drum
jin
jin
jin
popușoii șeia
jin
jin
murături
barel
cadî
macaroani cu podlivkî
șerbi vo douî ouî
șădz colea
da nu cî ma duc
sădz oliacî sî-ț dau un pahar di jin
jin
jin
hai măi ie
pași s sănătati
da nu ma duc, îl las pîrloagî
avtobusu șeal di șăpti
grișa lu michea vețîcîi
mărioara lu păpănagî
valea lu voloc
cocostîrcu șeala a lu gărajea
vo douî găluși
vo douî găluși di săc
popa-n bisericî
popa pi lisapet
popa ș cu preuteasa lui
fetișcana șeia
băitanu șeala cu tractoru
chitoroagî s duși la bibliotecî, iaca
băietu șel fudul, a lu cucoș
șine-o măi luat-o ș pi frumoasa șeia
vo unu străin cred cî
tania asta a lu mîrlea ari o fațî parcî-s bușili curlui
strîgo pi lenora păn la mini
jin
jin
jinjinjinjinjinjin
jinjin
plășinti cu brînzî
păn la bazar
mă repăd
ardi lunina
o trecut aista a lu știrliț
oasî la cîni
von posmag șeva
jiumati di sac di combicorm
oloinițî
baton
luminițî
sumca șei mari
tuflili șeli buni
o marojnî
un pumn di răsăritî
iesti chip eu s mă tem di tini
crășiunu cui ti ari
hai ie un păhar di sufletu lu tuța
jin
jin
deșeal alb
deșeal di fragî
deșeal negru
fărî anghidrid
cartoafi
borș acru
bărdași
jer
jin
jin
jin
ia gustî macar
jin
jin
vedz di sari
unturî
of, mă coc
la apî
la porși
la răț
la școalî
după școalî
pi după școalî
în dosu școlii
piști director
nebuna șei di pradaveațî
spălători
podșăucî
șîfer strîcat
grăunțî mășcati
grăunți di șeli di an țărț
jin
jin
jin
cîrnaț
jinjin
iașșic
gutîi
jerni
an șert
n-an șert
zvîrli în pîrău
s ma cac pi nasu tău


aşa un bred...dar prin nimic mai deosebit de ceea ce apare pe aici
oarecum frumos chiar

5 comentarii:

text © Nicolae Apostu