m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 16 mai 2011

instituţii de stat


care e problema totuşi în ţara asta cu instituţiile de stat?

1. oriunde nu ai merge stai în rând, şi se creează impresia că aceste rânduri se generează intenţionat pentru a alinta egourile celor care te aşteaptă în birouri
2. totul se întâmplă extrem de încet, eficienţa muncii este la randament de maxim 50%
3. toţi sunt şefi şi în mare parte peste tine, de eşti client sau persoană consultată în realitate nimic mai mult decât oridine nu vei primi

pe mine asta mă deranjează şi mi-am spus păsul iaca
soluţii n-am, nu-s Dodon

sursa imagine

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu