m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 31 mai 2011

pentru studenți: cum să iei examenele



eu ultima vreme îs focusat un pic pe teoria decizională, atât din perspectivă profesională cât și personală și așa a ieșit că am dat peste un șiretlic util studenților în tot ce înseamnă apărarea licenței sau examene orale verbale cum e corect?


teoria se bazează pe faptul că totul se cunoaște în comparație
spre exemplu: tu vii prima dată în orașul X, și există 2 scenarii:

1. ți se arată locurile frumoase, oameni zâmbitori, cafenele drăguțe, parcuri curate; rezultatul-prima impresie rămâne a fi una pozitivă, și chiar dacă ai să ajungi ulterior pe la gunoiște ceea ce vei ține minte are să fie acel sentiment de confort și curățenie care l-ai simțit prima dată
2. alt scenariu este să mergi pentru început în cele mai murdare zone a orașului, și cât de mult frumos nu are să ți se arate apoi, mirosul urât are să rămână pentru totdeauna asocierea numărul unu

exact la fel e și cu examenele: atunci când un grup de studenți sunt la examen, este bine ca cei care cunosc mai bine și au note mai mari, pe parcursul anului la acel prof, să intre primii, impresia pozitivă creată din start pentru profesor se va răsfrânge și asupra stundeților mai puțin sârguincioși în formă de note mai mari, dacă însă vor intra primii codașii grupei, nu vă așteptați la note de 10

teoria a fost demostrată practic, ce e drept doar în partea de note mari :) nu am avut curajul să încercăm impactul negativ al teoriei


teoria nu lucrează pentru examenele scrise

sursa imagine

3 comentarii:

  1. mie mi se pare k e fix invers.. (si in anii de facultate, cam mi'am demonstrat'o).. dak primii prezinta cei buni.. profii, prin comparatie, nu mai pot nota la fel de bine sh pe cei mai putin buni.. pt k se gandeshte ceva de genu: dak lu Ionel i'am pus 1o, lu Vasilika nu pot sa'i pun tot 1o.. pt k o raspuns mult mai rau :(
    da, ma rog.. credk deja depinde de prof, facultate, examen, societate, studenti, etc..

    RăspundețiȘtergere
  2. de regula cei mai puternici intra primii nu doar datorita teorii, ci pt ca stiu obiectul si nu le e frica , ceilalti stau dupa usa cu nasul in conspect. Insa nu sunt de acord cu acaasta teorie in totalitate. situatiile difera.

    RăspundețiȘtergere
  3. ee eu am examen în scris ((

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu